JOK_kysy_lupa_regulaatiohanke

Regulaatio- ja vastuullisuusosaamista terveys- ja hyvinvointialalle (ReguVa)

Täydennyskoulutus
Koulutus- ja sparrauspalvelumme auttavat sinua kehittämään regulaatio- ja vastuullisuusosaamista uudelle tasolle. Seminaarit, täsmäkoulutukset, verkostotapaamiset, mentorointi- ja ohjauspalvelut tukevat toiminnan ja henkilöstön osaamisen kehittämistä monipuolisesti.
Tutustu tarjontaamme!
smart for good
  • Sosiaali ja terveysala
  • Ympäristö ja teknologia
Laajuus:
Kampus tai kaupunki:
Kuopio
Kategoria:
Sosiaali- ja terveysala, Teknologia ja digitalisaatio
Toteutusmuoto:
Lähiopetus, Etäopetus, Verkko-opetus
Hinta:
0 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Toimitko terveys- ja hyvinvointialan yrityksessä, heidän kanssaan yhteistyötä tekevissä koulutus- ja tutkimusorganisaatiossa tai viranomaistehtävissä? Koulutatko, ohjaatko tai suunnittelet työllistyväsi alalle? Haluatko parantaa regulaatio- ja vastuullisuusosaamistasi ja verkostoitua? Hankkeemme tarjoaa terveys- ja hyvinvointialalle syksystä 2023 alkaen lääkkeeksi osaamisvajeeseen maksutonta koulutusta.

Osaamista koulutuksista

Monipuolinen kattaus koulutuksia sinulle, joka haluat saada käytännön vinkkejä ja työkaluja arjen työhösi. Joustavat toteutustavat unohtamatta mahdollisuutta tavata tarvittaessa kollegoita kasvokkain!

Tulevaa tarjontaamme:

Vastuullisuustekoja apteekin arkeen -koulutuskokonaisuus

Geenitiedoista käytäntöön seminaari – 28.5.2024 (verkkosivut julkaistaan pian)

Tulossa syksyllä 2024

1) Seminaarit ja koulutukset työpajoineen:

• Lääkinnällisten laitteiden käytettävyys -työpaja
  • Hankintojen vastuullisuus
  • Laatujärjestelmät osana vastuullista liiketoimintaa

2) Verkkokoulutukset:

• Tulevaisuuden työpaikka säädellyllä alalla – verkkokurssi
  • Kestävän kehityksen ABC -verkkokurssi
  • Occupational Toxicology – online course

Menneet koulutukset:

Avausseminaari 1 – Pidä huolta! - 28.9.2023

Develop your Audit skills - 29.11.2023

Avausseminaari 2 – Regulaatiomurroksesta menestykseen - 12.12.2023

Pharma & HealthTech Visio 2030 -​tulevaisuustyöpaja - 2.2.2024

Lääkinnällisten laitteiden kliininen arviointi ja kliiniset laitetutkimukset - 19.–20.3.2024, Kuopio

Voimaa verkostoista!

ReguLaatu-verkosto kokoaa yhteen terveys- ja hyvinvointialalla laatu- ja regulaatiotehtävissä toimivia henkilöitä jakamaan hyviä käytäntöjä, tukemaan toisiaan työn arjessa sekä pohtimaan ratkaisuja mietityttäviin kysymyksiin.

Hyötyä sparrauspalveluista!

Räätälöidyt sparrauspalvelut sisältävät:

1) mentorointia ja ohjausta

Tähtäätkö tuotteinesi terveysteknologiamarkkinoille – kaipaatko sparrausapua?
Hyödynnä hankkeen mentorointia. Toimintamuotona on pääasiassa kahdenkeskeinen sparraus. Osa neuvonnasta toteutetaan esimerkiksi SPARK-finland valmennusohjelman yhteydessä. Ota yhteyttä Pasi Karjalaiseen, mieluiten puhelimitse (040 550 4347).

2) Vastuullisuuslähettiläiden hyödyntämismahdollisuuden

Vastuullisuuslähettiläät – Vihreän viestin välittäjät ja työyhteisön innostajat!
Ovatko kestävä kehitys ja vastuullisuuden edistäminen sinulle tärkeitä? Kouluttaudu vastuullisuuslähettilääksi ja hanki itsellesi osaamista, jolla on merkitystä!

• Nostaa terveys- ja hyvinvointialan toimijoiden regulaatio- ja kestävän kehityksen osaaminen uudelle tasolle.
  • Vastata ennakoivasti alan osaajapulaan.
  • Tukea osaamisen kehittymistä räätälöityjä ja laadukkaita jatkuvan oppimisen koulutuspolkuja hyödyntäen.
  • Teeseistä teoiksi, standarteista käytäntöön!
  • Terveys- ja hyvinvointialan yrityksissä toimivat henkilöt (lääke-, diagnostiikka- ja terveysteknologia, tutkimuspalveluyritykset (CROt), apteekit, kuntoutuspalveluita tarjoavat tai työhyvinvointiin panostavat hyvinvointiyritykset)
  • Koulutus- ja viranomaistehtävissä toimivat henkilöt
  • Alalle aikovat henkilöt
  • Alaa rahoittavat
  • Sopii erityisesti johdolle, laadun parissa työskenteleville sekä yhteiskuntasuhteista vastaaville.

Maksuton koulutus. Hanke on Euroopan sosiaalirahaston osarahoittama.

ReguVa-hankkeessa (Regulaatio- ja vastuullisuusosaamista terveys- ja hyvinvointialalle) luodaan työelämän tarpeisiin vastaavaa moniosaamista terveys- ja hyvinvointialalle. Hankkeessa panostetaan erityisesti terveysteknologian ja lääkealan regulaatio-osaamiseen sekä vastuullisuuteen, ja järjestetään näihin liittyvää maksutonta koulutusta. Hanke kestää 2 vuotta (1.4 – 31.3.2025).

Tutustu hankkeeseen!