14.5.2024
15
May
2024
Find more news and events
Suomeksi
In English
Onko organisaationne kirjallisessa asiakasviestinnässä vielä haasteita tai puutteita? Räätälöidyn asiakasviestinnän koulutuksen avulla hiotte viestintänne vakuuttavaksi, yhdenmukaiseksi ja ymmärrettäväksi.
Työ on muuttunut merkittävästi etätyön ja digitalisaation myötä, mutta suurin osa työtavoistamme johtaa viime vuosikymmenille. Tarvitsemme siis entistä parempia tapoja johtaa itseämme.
Keskimäärin keskeytykset vievät 20–30 % toimihenkilön työpäivästä. Ja suurin osa on itse aiheutettuja. Niitä kannattaa siis vähentää. Mutta kuinka?
Ajatukset ja tunteet vaikuttavat suuresti toimintakykyymme. Osaatko ylläpitää keskittymistä ja vahvistaa ajattelua avaavia tunteita?
Hyvän palaverin ja ryhmän työskentelyn ohjaaminen on taitolaji ja sen voi oppia.
Resilienssi on muutosjoustavuutta ja kykyä ponnahtaa takaisin vastoinkäymisen jälkeen. Sitä vahvistaa taidot, jotka myös tukevat optimaalista toimintakykyä. Nämä taidot on opittavissa.
Palvelumuotoilu on tapa kehittää palveluja ja se tarjoaa toimintamallin palveluiden ja palveluliiketoiminnan innovointiin.
Jos tahdot kokeilla ja harjoitella erilaisia menetelmiä haitallisen stressin taltuttamiseksi, niin tämä koulutus on Sinulle ja työyhteisöllesi.
Tämä monimuotoinen koulutuspaketti antaa avaimet organisaatiosi työhyvinvoinnin, ergonomian ja tuottavuuden parantamiseen. Samalla saat eväitä myös oman hyvinvointisi lisäämiseen.