Hyppää pääsisältöön

Sähkökatkoihin varautuminen yliopistossa

Nainen istuu sovhvalla ja kirjoittaa vihkoon

Sijoita huomisen kestävään osaamiseen.

Palvelumuotoilu

Palvelumuotoilu on tapa kehittää palveluja ja se
tarjoaa toimintamallin palveluiden ja palveluliiketoiminnan
innovointiin.
smart for good
  • Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
  • Juridiikka
  • Kansainvälisyys
  • Kasvatus ja opetusala
  • Lääkeala
  • Ympäristö ja teknologia
  • Ratkaisupuhetta
  • Sosiaali ja terveysala
  • Yrityksen kasvu ja kehittyminen
Päivämäärä:
-
Ilmoittautumisaika:
jatkuva
Kampus tai kaupunki:
-
Kategoria:
Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen, Liiketalous ja kansainvälisyys
Toteutusmuoto:
Monimuoto-opetus
Hinta:
-
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Koulutuksesta

  • saat kokemusta palvelumuotoilusta ja lisäät osaamistasi palveluiden käyttäjälähtöisestä kehittämisestä. 
  • opit hyödyntämään palvelumuotoilun menetelmiä ja työkaluja 
  • tutustut palvelumuotoilun prosessiin 
  • opit soveltamaan oppimaasi käytäntöön koulutuksen aikana toteutettavan palvelumuotoiluprojektin avulla

Koulutus voidaan järjestää lähiopetuksena/etäopetuksena/koulutustallenteina verkko-oppimisympäristössä/työpajoina

Esimerkiksi:
1) Johdanto palvelumuotoiluun
2) Palvelumuotoiluprosessi ja palvelumuotoilun työkalut
3) Asiakasymmärrys ja käyttäjälähtöinen kehittäminen
4) Palvelujen ideointi ja konseptointi
5) Prototypointi ja testaus
6) Yhteenveto

Valmennuksen tavoitteena on muotoiluajattelun sekä palvelumuotoilutietoisuuden ja osaamisen lisääminen seka asiakasnäkökulman vahvistaminen. 

Palvelumuotoilusta ja palveluiden käyttäjälähtöisestä kiinnostuneet työyhteisöt

Räätälöimme tilauskoulutuksia ja valmennuksia yrityksissä ja yhteisöissä toteutettavaksi tarpeidenne mukaan. Ota yhteyttä ja suunnitellaan juuri teille sopiva kokonaisuus.

Suomi