Hyppää pääsisältöön

Koronavirustilanne Itä-Suomen yliopistossa

Projektin esittely työryhmälle.

Sijoita huomisen kestävään osaamiseen.

Asiakasviestintä kuntoon!

Onko organisaatiosi asiakasviestintä kunnossa? Työntekijä on työpaikan käyntikortti ja asiakasviestinnän on tärkeää olla kunnossa.
smart for good
  • Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
  • Kansainvälisyys
  • Lääkeala
  • Yrityksen kasvu ja kehittyminen
Päivämäärä:
-
Ilmoittautumisaika:
jatkuva
Kampus tai kaupunki:
-
Kategoria:
Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen, Kielet ja viestintä, Liiketalous ja kansainvälisyys
Toteutusmuoto:
Monimuoto-opetus
Hinta:
1647,96 €

Asiakasviestintä kuntoon! -koulutuksessa osallistujat saavat tietoa hyvästä kielestä ja selkeästä asiakasviestinnästä. Koulutettavat saavat henkilökohtaista palautetta omasta viestinnästään ja siitä, miten sitä voisi kehittää.

Koulutuksen sisältö räätälöidään tilaajan tarpeiden ja toiveiden mukaiseksi. Sisältöinä voivat olla esimerkiksi kielenhuolto sekä kohtelias ja selkeä asiakasviestintä.

Jatkuva oppiminen verkkosivut

Koulutuksen tavoitteena on säästää työnantajan aikaa ja rahaa kehittämällä viestintä sujuvaksi ja tehokkaaksi. Koulutuksen ansiosta niin asiakasviestintä kuin organisaation sisäinen viestintä muuttuu yhdenmukaisemmaksi ja selkeäksi.

2 x 3 tuntia tai yksi 6 tunnin koulutus- päivä

Yritykset, organisaatiot ja kaikki työyhteisöt, joissa on asiakaspalvelua

Räätälöimme tilauskoulutuksia ja valmennuksia yrityksissä ja yhteisöissä toteutettavaksi tarpeidenne mukaan. Ota yhteyttä ja suunnitellaan juuri teille sopiva kokonaisuus.

Suomi

1 329,03 € + alv 24 % (318,97 €), yhteensä 1 648 €.

Kouluttaja

Profiilikuva: Virpi Moilanen

Virpi Moilanen

Kouluttaja

Suunnittelija

Profiilikuva: Virpi Moilanen

Virpi Moilanen

Kouluttaja

Koulutussihteeri

Profiilikuva: Timo Hyttinen

Timo Hyttinen

Koulutussihteeri