Asiakasviestintä kuntoon!
Onko organisaatiosi asiakasviestintä kunnossa? Työntekijä on työpaikan käyntikortti ja asiakasviestinnän on tärkeää olla kunnossa.
- Laajuus:
-
2 x 3 tuntia tai yksi 6 tunnin koulutus- päivä
- Kampus tai kaupunki:
- -
- Kategoria:
- Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen, Kielet ja viestintä, Liiketalous ja kansainvälisyys
- Toteutusmuoto:
- Monimuoto
- Hinta:
- 1647,96 € (alv 24%)

Asiakasviestintä kuntoon! -koulutuksessa osallistujat saavat tietoa hyvästä kielestä ja selkeästä asiakasviestinnästä. Koulutettavat saavat henkilökohtaista palautetta omasta viestinnästään ja siitä, miten sitä voisi kehittää.
Koulutuksen sisältö räätälöidään tilaajan tarpeiden ja toiveiden mukaiseksi. Sisältöinä voivat olla esimerkiksi kielenhuolto sekä kohtelias ja selkeä asiakasviestintä.
Koulutuksen tavoitteena on säästää työnantajan aikaa ja rahaa kehittämällä viestintä sujuvaksi ja tehokkaaksi. Koulutuksen ansiosta niin asiakasviestintä kuin organisaation sisäinen viestintä muuttuu yhdenmukaisemmaksi ja selkeäksi.
Yritykset, organisaatiot ja kaikki työyhteisöt, joissa on asiakaspalvelua
Räätälöimme tilauskoulutuksia ja valmennuksia yrityksissä ja yhteisöissä toteutettavaksi tarpeidenne mukaan. Ota yhteyttä ja suunnitellaan juuri teille sopiva kokonaisuus.
1 329,03 € + alv 24 % (318,97 €), yhteensä 1 648 €.
Suomi