Hyppää pääsisältöön

Tarkenna hakuasi

Projektin esittely työryhmälle.

Sijoita huomisen kestävään osaamiseen.

Asiakasviestintä kuntoon!

Onko organisaatiosi asiakasviestintä kunnossa? Työntekijä on työpaikan käyntikortti ja asiakasviestinnän on tärkeää olla kunnossa.
smart for good
  • Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
  • Kansainvälisyys
  • Lääkeala
  • Yrityksen kasvu ja kehittyminen
Laajuus:
2 x 3 tuntia tai yksi 6 tunnin koulutus- päivä
Kampus tai kaupunki:
-
Kategoria:
Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen, Kielet ja viestintä, Liiketalous ja kansainvälisyys
Toteutusmuoto:
Monimuoto
Hinta:
1647,96 € (alv 24%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Asiakasviestintä kuntoon! -koulutuksessa osallistujat saavat tietoa hyvästä kielestä ja selkeästä asiakasviestinnästä. Koulutettavat saavat henkilökohtaista palautetta omasta viestinnästään ja siitä, miten sitä voisi kehittää.

Koulutuksen sisältö räätälöidään tilaajan tarpeiden ja toiveiden mukaiseksi. Sisältöinä voivat olla esimerkiksi kielenhuolto sekä kohtelias ja selkeä asiakasviestintä.

Koulutuksen tavoitteena on säästää työnantajan aikaa ja rahaa kehittämällä viestintä sujuvaksi ja tehokkaaksi. Koulutuksen ansiosta niin asiakasviestintä kuin organisaation sisäinen viestintä muuttuu yhdenmukaisemmaksi ja selkeäksi.

Yritykset, organisaatiot ja kaikki työyhteisöt, joissa on asiakaspalvelua

Räätälöimme tilauskoulutuksia ja valmennuksia yrityksissä ja yhteisöissä toteutettavaksi tarpeidenne mukaan. Ota yhteyttä ja suunnitellaan juuri teille sopiva kokonaisuus.

1 329,03 € + alv 24 % (318,97 €), yhteensä 1 648 €.

Suomi