Nainen istuu sohvalla ja lukee kirjaa

Sijoita huomisen kestävään osaamiseen.

Onnistuneet kokoukset ja ryhmän fasilitointi - tilauskoulutus

Hyvän palaverin ja ryhmän työskentelyn ohjaaminen on taitolaji ja sen voi oppia.
smart for good
  • Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
Laajuus:
Kampus tai kaupunki:
Kategoria:
Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen, Liiketalous ja kansainvälisyys
Toteutusmuoto:
Lähiopetus, Monimuoto
Hinta:
3100 € (alv 24%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Kokouksia, palavereita, miitinkejä. Suurin osa tuntuu hyödyttömiltä tai ainakin ne vievät pois siltä "oikealta" työnteolta. / Kuinka pidän hyvän palaverin, kuinka ohjaan ryhmän toimintaa tavoitteeseen, miten innostan, miten rajaan keskustelua? Hyvän palaverin pitäminen ja ryhmän työskentelyn ohjaaminen on taitolaji, ja sen taidon voi oppia. Tule koulutukseen, niin saat menetelmiä ja käytännön vinkkejä hyvä palaverin toteuttamiseen.

Koulutus
Koulutus pitää sisällään kaksi valmennustapaamista, joissa esitellään, kokeillaan ja harjoitellaan erilaisia palaveri- ja fasilitointitekniikoita. Valmennusten välissä kokeilet oppiasi käytännössä ja toisella kerralla saat siitä palautetta. Ensimmäisen valmennuskerran pituus on ½ pv ja toisen 2 tuntia.

Koulutuksen keskeisiä sisältöjä: fasilitaattori positio, position hyödyntäminen, palaverin suunnittelu, palaverin aloittamisen menetelmät, ryhmän työskentelyn ohjaaminen ja menetelmät ryhmän työskentelyn jouduttamiseksi.

Tutustut ja harjoittelet erilaisia menetelmiä palaverien toteuttamiseksi ja ryhmän toiminnan ohjaamiseksi.

Tiiminvetäjät, projektipäälliköt, esihenkilöt, johtajat.

Hinta 2500 € + alv 24% (600 €), verollinen myyntihinta 3 100 €), tarvittaessa kouluttajan matka- ja majoituskustannukset lisätään hintaan.

Verollinen koulutuspalvelu, AVL 39 §.

Peruutusehdot ovat koulutuskohtaisia.

Pääsääntöisesti, ilmoittautuminen tulee perua viimeistään 14 kalenteripäivää ennen koulutuksen alkamispäivää. Jos ilmoittautuminen perutaan myöhemmin, laskutetaan asiakkaalta 50 % koulutuksen hinnasta. Mikäli osallistumista ei ole peruttu ja/tai osallistuja ei saavu koulutukseen, veloitetaan asiakkaalta koulutuksen hinta täysimääräisesti (maksuttomissa koulutuksissa 100 euron käsittelymaksu). Poikkeuksena ovat lääkärintodistuksella osoitetut sairastumiset ja pitkäkestoisten koulutusten koulutuskohtaiset perumisehdot. Ilmoittautuneen asiakkaan tilalle voi samasta yrityksestä tai organisaatiosta osallistua toinen henkilö, ellei esim. koulutukseen ole erillistä valintaa/pääsykoetta tai ellei vaihtamiselle ole muuta estettä. Osallistumisen vaihtamisesta ei peritä erillistä korvausta. Vaihdoksesta tulee ilmoittaa etukäteen tai viimeistään koulutuksen alkaessa.

Tarkista koulutuskohtaiset peruutusehdot koulutuksen sivulta tai ilmoittautumis/hakulomakkeelta.

Suomi