EMBA-koulutusta

Asiakkuuksien, myynnin ja markkinoinnin johtaminen, kevät 2025

Täydennyskoulutus
Onko yritykselläsi ajankohtaista ottaa askeleita kohti asiakasohjautuvampaa liiketoimintaa? Mitä se tarkoittaa käytännössä? Millaista kilpailuetua paremmalla asiakkuusymmärryksellä voi saavuttaa? Mitä mahdollisuuksia digitalisaatio tuo tulleessaan? Tällä opintojaksolla haetaan vastauksia näihin ja moniin muihin asiakkuuksien, markkinoinnin ja myynnin kysymyksiin.

UEF EMBA kokonaisuuden moduulin opintojakso, yksittäisenä suoritettava
smart for good
  • EMBA
  • Yrityksen kasvu ja kehittyminen
Laajuus:
Kampus tai kaupunki:
Kuopio
Kategoria:
Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen, Liiketalous ja kansainvälisyys
Toteutusmuoto:
Monimuoto
Hinta:
1891 € (alv 24%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Opintokokonaisuus koostuu kahdesta lähipäivästä, joissa käydään asiantuntijoiden alustusten ohella yhdessä keskustelua asiakkuuksien johtamisen keskeisistä haasteista. Oppimistehtävissä sovelletaan luentojen, keskustelujen ja oppimateriaalien antia kohti tuloksellista ja asiakasohjautuvampaa toimintaa omassa yrityksessä ja organisaatiossa.

Koulutuksen sisältöön kuuluu:

Asiakkuuden johtaminen:

• asiakkuusstrategiat
  • asiakkuusriskit
  • asiakasvastuu
  • asiakasohjautuva liiketoiminnan malli
  • asiakaskäyttäytyminen
  • asiakaskokemus

myyntiprosessi:

• kilpailuetu
  • erottautuminen
  • myynnin suunnittelu, organisointi ja seuranta
  • myynnin työkaluja
  • digitaalinen markkinointi ja myynti

Tavoitteena on ymmärtää kuinka asiakkuuksien johtaminen rakentuu strategioihin, riskiin, myyjän vastuisiin, asiakaskäyttäytymiseen ja asiakaskokemukseen liittyen, syventää asiakasohjautuvan liiketoimintamallin rakentamisen merkitystä tavoiteltaessa kilpailuetua, ymmärtää myynnin ja markkinoinnin roolin liiketoiminnassa, ymmärtää myyntiprosessin vaiheet ja sen etenemisen, tunnistaa henkilökohtaisen myynnin rakentumista  ja siinä käytettäviä työkaluja sekä ymmärtää sekä niin sanotun perinteisen myynnin ja digitaalisen myynnin sekä asiakaskohtaamisen roolit muuttuvassa myynnin ja markkinoinnin kentässä.

Johtamis- ja asiantuntijatehtävissä toimivat

Opintojakson (5 op) hinta on 1 525 € + alv 24%, verollinen myyntihinta 1 891 €. Hinta sisältää lähiopetuspäivät, koulutusmateriaalin, oppimistehtävät, kahvit ja henkilökohtaisen opintojen ohjauksen.

Voit osallistua myös 2 päivän seminaariin ilman oppimistehtäviä hintaan 530 € + alv 24 %, verollinen myyntihinta 657,20 €.

Itä-Suomen yliopistosta, Joensuun ja Kuopion yliopistosta tutkintoon valmistuneet saavat 10 % alennuksen tästä ja muista johtamisen ja henkilöstön kehittämisen täydennyskoulutuksista. Alennus on voimassa toistaiseksi.  Liity alumniverkostoon tästä: www.uef.fi/alumni

Suomi
EMBA infotilaisuus verkossa

EMBA | Johtamisen asiantuntijaohjelma -​infotilaisuus verkossa

Ilmoittaudu mukaan Executive MBA -infotilaisuuksiin ja tule kuulemaan mistä UEF EMBA-ohjelma koostuu, mitä hyötyä sinulle ja organisaatiollesi opinnoistasi on, millaista opiskelu työn ohessa on ja miten opinnot voi aloittaa. UEF EMBA oivalluttaa ja kehittää henkillökohtaisten johtamistaitojen lisäksi koko yritystä. Omaan yhteisöön soveltavat oppimistehtävät ja kehittämistyö hyödyttävät välittömästi organisaatiota ja liiketoimintaa.

Varaa maksuton 20 minuutin keskusteluaika

Keskustellaan sinun johtamispolustasi ja asiantuntijuutesi kehittämisestä.

Mikko Satuli

Räätälöityä EMBA-koulutusta yrityksille

Avaintehtävissä toimiville tai niihin suuntautuville tarkoitetun EMBA-koulutuksen kautta haemme varmistusta kulttuurinmuutokselle. Jatkuvan oppimisen keskus oli valmis tekemään liike-elämälähtöistä koulutusta yrityksemme lähtökohdista käsin sekä tutustumaan toimintakulttuuriimme ja liiketoiminnan kehittämisen tarpeisiin, Lujabetonin henkilöstöjohtaja Mikko Satuli kertoo.

EMBA-asiantuntijaohjelmasta työkalut johtamispolullesi

UEF EMBA | Executive MBA -asiantuntijaohjelma 100 op

Helpota käytännön johtamistyötäsi, kehitä itseäsi sekä organisaatiotasi vastaamaan tulevaisuuden liiketoiminnan haasteisiin.

Kouluttaja

saara julkunen

Saara Julkunen

Professori

Itä-Suomen yliopisto

Saara Julkunen on kansainvälisen myynnin professori ja kauppatieteiden laitoksen johtaja Itä-Suomen yliopistossa. Hänellä on pitkä historia yrittäjänä, mm. K-kauppiaana ja myynnin valmentajana. Hänen tutkimuksensa ja opetuksensa keskiössä ovat myynnin ja asiakassuhteiden johtaminen niin kasvokkaisissa kohtaamisissa kuin digitaalisissa kanavissa, myynti- ja ostoprosessien eri vaiheet kuin myös kansainvälisten startup yritysten liiketoiminatamallit ja verkostoituminen. Julkunen on väitellyt yritysten välisestä yhteistyöstä, johon liittyen hän tahtoo pitää esillä mm. luottamuksen, vallanjaon ja yhteisten tavoitteiden tärkeyttä osana pitkäaikaisia liiketoimintasuhteita. Julkunen toimii aktiivisesti useissa paikallisissa, kansallisissa ja kansainvälisissä hankkeissa myyntiin ja liiketoiminnan kehittämiseen liittyen ja hän on mukana useissa luottamustehtävissä, mm. OP-ryhmän hallintotehtäviin osallistuen.