Hyppää pääsisältöön

Ukrainan sodan vaikutukset yliopistoon

EMBA-koulutusta

Ennakoi. Syvennä. Täydennä.

Asiakkuuksien, myynnin ja markkinoinnin johtaminen

UEF EMBA kokonaisuuden moduulin opintojakso, yksittäisenä suoritettava
smart for good
  • EMBA
  • Yrityksen kasvu ja kehittyminen
Päivämäärä:
-
Ilmoittautumisaika:
jatkuva
Kampus tai kaupunki:
-
Kategoria:
Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen, Liiketalous ja kansainvälisyys
Toteutusmuoto:
Monimuoto-opetus
Hinta:
2269,2 € (alv 24%)

Asiakasohjautuva liiketoiminnan malli

Koulutuksen sisältöön kuuluu:

  • Asiakkuusstrategiat
  • Asiakkuusriskit
  • Asiakasvastuu
  • Asiakaskäyttäytyminen
  • Asiakaskokemus
  • Kilpailuetu
  • Myynnin suunnittelu
  • Organisointi
  • Seuranta
  • Myynnin työkaluja
  • Digitaalinen markkinointi ja myynti
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Tavoitteena on:

  • Ymmärtää kuinka asiakkuuksien johtaminen rakentuu strategioihin, riskiin, myyjän vastuisiin, asiakaskäyttäytymiseen ja asiakaskokemukseen liittyen.
  • Syventää asiakasohjautuvan liiketoimintamallin rakentamisen merkitystä tavoiteltaessa kilpailuetua.
     
6 op

Johtamis- ja asiantuntijatehtävissä toimivat

Suomi

1 830, 00 € + alv 24 % (439,20 €), verollinen myyntihinta 2 269,20 €.

Verollinen koulutuspalvelu, AVL 39 §.

Varaa maksuton 20 minuutin keskusteluaika

Keskustellaan sinun johtamispolustasi ja asiantuntijuutesi kehittämisestä.

Mikko Satuli

Räätälöityä EMBA-koulutusta yrityksille

Avaintehtävissä toimiville tai niihin suuntautuville tarkoitetun EMBA-koulutuksen kautta haemme varmistusta kulttuurinmuutokselle. Jatkuvan oppimisen keskus oli valmis tekemään liike-elämälähtöistä koulutusta yrityksemme lähtökohdista käsin sekä tutustumaan toimintakulttuuriimme ja liiketoiminnan kehittämisen tarpeisiin, Lujabetonin henkilöstöjohtaja Mikko Satuli kertoo.