EMBA-koulutukseen osallistuvia henkilöitä koulutustilassa

EMBA-tilauskoulutus (10-100 op)

Tilauskoulutus ja valmennus
Räätälöity EMBA-asiantuntijaohjelma tarjoaa selkeän kokonaisratkaisun yrityksille ja organisaatioille. UEF Executive MBA on ollut johdon, esimiesten ja asiantuntijoiden arvostettu kehittämis- ja valmennusohjelma jo yli 20 vuotta.
smart for good
  • EMBA
  • Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
Laajuus:
10-100 op
Kampus tai kaupunki:
Kategoria:
Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
Toteutusmuoto:
Monimuoto
Hinta:
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Räätälöity EMBA-asiantuntijaohjelma tarjoaa selkeän kokonaisratkaisun yrityksille ja organisaatioille. EMBA-tiimimme on sinun ja yrityksesi tukena kasvussa, suorituskyvyn parantamisessa ja uudistumisessa. Voimme räätälöidä yhden moduulin (10-25 op) tai koko asiantuntijaohjelman (100 op), jolloin osallistujat saavat käyttöönsä arvostetun EMBA-nimikkeen ja diplomin. Opintomoduulit ovat hyväksiluettavia EMBA-ohjelmaan, henkilö voi esimerkiksi omakustanteisesti jatkaa opintopolkuaan tai voimme jaksottaa yrityksen kokonaisuuden pidempään, tarpeenmukaiseen ajanjaksoon.

Olemme toteuttaneet Executive MBA-asiantuntijaohjelman räätälöitynä yrityksille mm. Lujabetoni Oy:lle, joka halusi aiemman johtamis- ja asiantuntijavalmennuksen jatkoksi mittavampaa johtamisen kehittämiseen liittyvää yhteistyötä yliopiston kanssa. Joustavana yhteiskehittäjä saimme mahdollisuuden luoda yhdessä EMBA // Luja-Akatemia. Asiantuntijaohjelman (100 op) sisällön ja oppimistehtävien räätälöinnin kautta pääsimme kiinni vahvasti yrityksen omiin tavoitteisiin ja toteuttamistarpeisiin.

UEF EMBA -asiantuntijaohjelman kehittämistyö sekä muut oppimistehtävät suunnitellaan aina yrityksen strategisiin tarpeisiin ja aikataulu tukemaan yrityksen liiketoiminnan kasvun ja henkilöstön kehittämisen tarpeita. Vahvuuksiamme on laatu, joustavuus, henkilökohtaisuus ja valmentava työote, perustuen tietenkin uusimpaan tutkittuun tietoon. Hanki asiantuntemusta - suunnittelemme sisällöt ja toteutukset ja tarjoamme valmennusta matkan varrella, mahdollistamme verkostoitumisen ja laajan asiantuntijaverkoston.

Koulutuksen myötä opiskelija tunnistaa organisaation johtamisen lähtökohdat, ymmärtää johtamisen lähtökohdat, ymmärtää johtamiseen liittyviä keskeisiä käsitteitä ja tunnistaa toimintaympäristöjä sekä niiden muutoksia. Opiskelija saa eväitä analysoida niin omaa johtamistaan kuin organisaation johtamista. EMBA-ohjelman aikana ei kehity pelkästään yksilö, vaan koulutuksessa kehittyy koko organisaatio.

Yritysten ja organisaatioiden johtotehtävissä, esimiesasemassa tai asiantuntijatehtävissä työskentelevät henkilöt.

Annamme mielellämme tarjouksen ja keskustellaan yhdessä, miten voimme kehittää sinun tai yrityksesi asiantuntijuutta ja osaamista.

Verollinen koulutuspalvelu, AVL 39 §.

Tietoisella johtajuudella edistät ja vauhditat uudistumista. Dynaamisesti muuttuva työelämä edellyttää jatkuvaa osaamisen ja asiantuntijuuden kehittämistä. Executive MBA on ollut johdon, esimiesten ja asiantuntijoiden arvostettu kehittämis- ja valmennusohjelma jo yli 20 vuotta, TilausEMBA suunnitellaan suoraan yrityksen tarpeisiin.

Tutustu EMBA-koulutukseen videolla

Tutustu EMBA-koulutusta yrityksille -blogiin

Suomi

Varaa maksuton 20 minuutin keskusteluaika

Keskustellaan sinun johtamispolustasi ja asiantuntijuutesi kehittämisestä.

Mikko Satuli

Räätälöityä EMBA-koulutusta yrityksille

Avaintehtävissä toimiville tai niihin suuntautuville tarkoitetun EMBA-koulutuksen kautta haemme varmistusta kulttuurinmuutokselle. Jatkuvan oppimisen keskus oli valmis tekemään liike-elämälähtöistä koulutusta yrityksemme lähtökohdista käsin sekä tutustumaan toimintakulttuuriimme ja liiketoiminnan kehittämisen tarpeisiin, Lujabetonin henkilöstöjohtaja Mikko Satuli kertoo.