Takaisin

UUSI opintojakso: Markkinointi- ja yhteisöviestintä 6 op

Oletko miettinyt, miksi yrityksessä kukaan ei tunnu tietävän mistään mitään, vaikka toimitusjohtaja pitää henkilökuntainfon kerran kuussa? Tai miksi urheiluseurassa ei riitä vapaaehtoisia, vaikka harrastajia on pilvin pimein? 

Voisiko syy olla viestinnässä – tai sen puutteessa? Markkinointi- ja yhteisöviestinnän kurssilla perehdymme mm. kriisiviestinnän ydinkysymyksiin ja sosiaalisen median strategioihin. Opettelemme laatimaan tapahtuman viestintäsuunnitelman ja tutustumme viestinnän tutkimukseen. Tervetuloa mukaan!

Näin esittelee kurssia opintojakson opettaja Helena Kantanen, entinen viestintäammattilainen, nykyinen yliopistonlehtori.

Opintojakson voi suorittaa joustavasti verkko-opintoina joko osana markkinoinnin sivuaineopintokokonaisuutta tai yksittäisenä opintojaksona.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen.