EMBA asiantuntijatiimi on apunasi johtamispolullasi

Vuorovaikutus ihmisten johtamisessa, kevät 2025

Täydennyskoulutus
Viestintä ja vuorovaikutus työyhteisöissä on ikuinen oppimisen paikka. Askarruttaako sinua mitä on johtajan vuorovaikutusosaaminen käytännössä? Mietityttääkö millaista verkkovuorovaikutus on vaihtelevissa toimijaverkostoissa? Voisiko yritykselläsi/työyhteisölläsi/tiimilläsi olla konkreettinen vuorovaikutussopimus, joka koskee sisäistä viestintää? Haluaisitko reflektoida omaa vuorovaikutusosaamistasi erilaisissa lähijohtajatilanteissa koulutuspäivien aikana? Näitä kysymyksiä ratkotaan ja harjoitellaan johtajan vuorovaikutus jaksolla.

UEF EMBA kokonaisuuden moduulin opintojakso, yksittäisenä suoritettava
smart for good
  • EMBA
Päivämäärä:
25.5.2023 - 26.5.2023
Laajuus:
5 op
Kampus tai kaupunki:
Kuopio
Kategoria:
Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen, Liiketalous ja kansainvälisyys
Toteutusmuoto:
Monimuoto
Hinta:
1891 € (alv 24%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Sisältö:

• Johtajan vuorovaikutusosaaminen: näkökulmia etä- ja hydridijohtamiseen
  • Johtajan vuorovaikutusosaamisen kehittäminen, vakuuttava esiintyminen
  • Verkkovuorovaikutus vaihtelevissa toimijaverkoissa
  • Vakuuttavan esityksen harjoitukset pienryhmissä
  • Vuorovaikutus esihenkilön ja työntekijän välisessä suhteessa
  • Kohtaaminen ja dialogisuus
  • Palautteen antaminen ja muut vuorovaikutustilanteet
  • Onnistuneet ja haastavat vuorovaikutustilanteet
  • Työyhteisön vuorovaikutussopimus

Tavoitteena on:

• Osata arvioida ja kehittää vuorovaikutusosaamistaan
  • Ymmärtää vuorovaikutuksen ja viestinnän merkityksen esimiehen ja työntekijän välisessä suhteessa ja erilaisissa toimijaverkostoissa
  • Osata soveltaa vuorovaikutuksen ja viestinnän tutkimustietoa käytäntöön

Johtamis- ja asiantuntijatehtävissä toimivat

2 päivän seminaarin  hinta ilman oppimistehtäviä on 550 € + alv 24%, verollinen myyntihinta 682 €.
Seminaarin hinta sisältää lähiopetuspäivät, oppimateriaalit ja ohjelmaan merkityt kahvit.

Seminaarin (5 op) hinta on 1 525 € + alv 24%, verollinen myyntihinta 1 891 €.
Koulutuksen hinta sisältää lähiopetuspäivät, koulutusmateriaalin, oppimistehtävät, kahvit ja henkilökohtaisen opintojen ohjauksen.

Verollinen koulutuspalvelu, AVL 39 §.

Itä-Suomen yliopistosta, Joensuun ja Kuopion yliopistosta tutkintoon valmistuneet saavat 10 % alennuksen tästä ja muista johtamisen ja henkilöstön kehittämisen täydennyskoulutuksista. Alennus on voimassa toistaiseksi.  Liity alumniverkostoon tästä: www.uef.fi/alumni

Suomi
EMBA infotilaisuus verkossa

EMBA | Johtamisen asiantuntijaohjelma -​infotilaisuus verkossa

Ilmoittaudu mukaan Executive MBA -infotilaisuuksiin ja tule kuulemaan mistä UEF EMBA-ohjelma koostuu, mitä hyötyä sinulle ja organisaatiollesi opinnoistasi on, millaista opiskelu työn ohessa on ja miten opinnot voi aloittaa. UEF EMBA oivalluttaa ja kehittää henkillökohtaisten johtamistaitojen lisäksi koko yritystä. Omaan yhteisöön soveltavat oppimistehtävät ja kehittämistyö hyödyttävät välittömästi organisaatiota ja liiketoimintaa.

Varaa maksuton 20 minuutin keskusteluaika

Keskustellaan sinun johtamispolustasi ja asiantuntijuutesi kehittämisestä.

Mikko Satuli

Räätälöityä EMBA-koulutusta yrityksille

Avaintehtävissä toimiville tai niihin suuntautuville tarkoitetun EMBA-koulutuksen kautta haemme varmistusta kulttuurinmuutokselle. Jatkuvan oppimisen keskus oli valmis tekemään liike-elämälähtöistä koulutusta yrityksemme lähtökohdista käsin sekä tutustumaan toimintakulttuuriimme ja liiketoiminnan kehittämisen tarpeisiin, Lujabetonin henkilöstöjohtaja Mikko Satuli kertoo.

EMBA-asiantuntijaohjelmasta työkalut johtamispolullesi

UEF EMBA | Executive MBA -asiantuntijaohjelma 100 op

Helpota käytännön johtamistyötäsi, kehitä itseäsi sekä organisaatiotasi vastaamaan tulevaisuuden liiketoiminnan haasteisiin.

Kouluttaja

JOnna Koponen

FT, KTT Jonna Koponen

apulaisprofessori, akatemiatutkija

Itä-Suomen yliopisto

Jonna Koponen on apulaisprofessori ja akatemiatutkija kauppatieteiden laitoksella. Hän on työskennellyt yksityisellä ja julkisella sektorilla viestintäkouluttajana vuodesta 2002 alkaen. Jonna on viestinnän dosentti Tampereen yliopistossa sekä tuplatohtori: hän on väitellyt viestintätieteistä vuonna 2012 sekä kauppatieteistä vuonna 2021. Jonna on saanut useita palkintoja opetustaidoistaan ja hän on julkaissut kymmeniä artikkeleita tutkimusaiheistaan. Hänen tutkimusteemojaan ovat etäjohtaminen, digitaalinen vuorovaikutus, vuorovaikutusosaaminen, vakuuttava esiintyminen, kansainvälinen myynti, asiakassuhteiden johtaminen ja vuorovaikutuskoulutus.

Tiina Naumanen nelio

KM, FM Tiina Naumanen

kouluttaja

Viestintäkoulutus Draivi

Tiina Naumanen työskentelee viestinnän kouluttajana sekä esittävän taiteen ammattilaisena vuonna 2008 perustetun yrityksensä Viestintäkoulutus Draivi Ky:n kautta. Hänen erityisosaamisenaan on mm. vuorovaikutustaitojen, esiintymistaitojen ja ryhmäviestintätaitojen kouluttaminen. Koulutusmenetelminä Tiina käyttää toiminnallisia menetelmiä, joissa korostuu konkreettisuus ja käytännönläheisyys. Tiinalla on yli 20 vuoden kokemus yritysten sekä yhteisöjen kouluttamisesta ja hän on kouluttanut tuhansia esihenkilöitä ja työntekijöitä erinomaisin palauttein.