strateginen_johtaminen

Ennakoi. Syvennä. Täydennä.

Strateginen ajattelu ja johtaminen

Strateginen johtaminen on reitti näkemyksistä ja aikomuksista teoiksi ja tuloksiksi. Se edellyttää tahtoa ja taitoa. Strategian käytännön toiminnaksi vieminen voi olla myös innostavaa.
smart for good
  • EMBA
  • Yrityksen kasvu ja kehittyminen
Laajuus:
5 op
Kampus tai kaupunki:
Kategoria:
Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen, Liiketalous ja kansainvälisyys
Toteutusmuoto:
Monimuoto
Hinta:
1891 € (alv 24%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Koulutus on osa UEF EMBA -asiantuntijaohjelmaa ja se kuuluu Uudistava ja kestävä johtaminen 20 op -moduuliin. Opintojakson voi suorittaa myös yksittäisenä koulutuksena.

Opintokokonaisuus koostuu kahdesta lähipäivästä, jossa käydään asiantuntija alustuksen ohella keskustellen läpi onnistuneen strategisen johtamisen kulmakiviä. Oppimistehtävissä sovelletaan luentojen, keskustelujen ja oppimateriaalin antia hyödyntäen oman yrityksen strategisen johtamisen vahvistamiseen.

Koulutukseen sisältöön kuuluu:

1. Strateginen ajattelu
  2. Strateginen analyysi
  3. Osallistava strategian rakentaminen ja jatkuva kehittäminen
  4. Strategiaviestintä
  5. Strategiasta toimintaan
  6. Strategiaseuranta
  7. Oma rooli ja kehityspolku strategiavaikuttajana

Asiantuntijana TkT Laura Lares, Ablers Oy

1. Ymmärtää strategisen johtamisen merkityksiä, laaja-alaisuutta ja monimuotoisuutta
  2. Syventää ymmärrystään strategiatyön yhteydestä toimintaympäristön ja kilpailuolosuhteiden muutoksiin
  3. Hahmottaa oman roolinsa strategisessa johtamisessa
  4. Laajentaa strategian toimeenpanon ja strategisen seurannan osaamistaan

Johtamis- ja asiantuntijatehtävissä toimivat

Opintojakson (5 op) hinta on 1 525 € + alv 24%, verollinen myyntihinta 1 891 €. Hinta sisältää lähiopetuspäivät, koulutusmateriaalin, oppimistehtävät, kahvit ja henkilökohtaisen opintojen ohjauksen.

Voit osallistua myös 2 päivän seminaariin ilman oppimistehtäviä hintaan 530 € + alv 24 %, verollinen myyntihinta 657,20 €.

Itä-Suomen yliopistosta, Joensuun ja Kuopion yliopistosta tutkintoon valmistuneet saavat 10 % alennuksen tästä ja muista johtamisen ja henkilöstön kehittämisen täydennyskoulutuksista. Alennus on voimassa toistaiseksi.  Liity alumniverkostoon tästä: www.uef.fi/alumni

Suomi
Laura Lares

Varaa maksuton 20 minuutin keskusteluaika

Keskustellaan sinun johtamispolustasi ja asiantuntijuutesi kehittämisestä.

Mikko Satuli

Räätälöityä EMBA-koulutusta yrityksille

Avaintehtävissä toimiville tai niihin suuntautuville tarkoitetun EMBA-koulutuksen kautta haemme varmistusta kulttuurinmuutokselle. Jatkuvan oppimisen keskus oli valmis tekemään liike-elämälähtöistä koulutusta yrityksemme lähtökohdista käsin sekä tutustumaan toimintakulttuuriimme ja liiketoiminnan kehittämisen tarpeisiin, Lujabetonin henkilöstöjohtaja Mikko Satuli kertoo.

JOK_kysy_lupa_strateginen johtaminen blogi

Uusi vuosi – uusi ote strategiseen johtamiseen?

Strategisessa johtamisessa on paljon voitettavaa – ja strategiatyön rutinoitumisessa paljon menetettävää. Laura Lares avaa blogissa, kuinka strateginen johtaminen otetaan haltuun.

EMBA-asiantuntijaohjelmasta työkalut johtamispolullesi

UEF EMBA | Executive MBA -asiantuntijaohjelma 100 op

Helpota käytännön johtamistyötäsi, kehitä itseäsi sekä organisaatiotasi vastaamaan tulevaisuuden liiketoiminnan haasteisiin.