UEF EMBA Johtaja valmentajana.

Johtaja organisaation uudistajana, 30.-31.10.2024

Täydennyskoulutus
Tässä koulutuksessa avaat näkökulmia uudistusten johtamiseen ja organisaatiomuutoksen monitahoiseen luonteeseen, tunnistat muutoksiin liittyviä jännitteitä ja saat oivalluttavia esimerkkejä organisaation kehittämiseen.

UEF EMBA kokonaisuuden moduulin opintojakso, yksittäisenä suoritettava
smart for good
  • EMBA
Päivämäärä:
30.10.2024 - 31.10.2024
Laajuus:
5 op
Kampus tai kaupunki:
Kuopio
Kategoria:
Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen, Liiketalous ja kansainvälisyys
Toteutusmuoto:
Monimuoto
Hinta:
1891 € (alv 24%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

• Organisaatiomuutos ja uudistumisen johtaminen
  • Systeeminen ajattelu organisaation uudistamisessa
  • Helppojen ja systeemisten ongelmien tunnistaminen ja muutostyön tarpeen ja laadun määritteleminen
  • Miten johtajana voit vaikuttaa organisaatiokulttuuriin?
  • Yhteisöohjautuvuus ja itseorganisoituminen matalan hierarkian muutosratkaisuina
  • Ymmärtää organisaatiomuutoksen monitahoista, kompleksista luonnetta.
  • Tunnistaa muutoksiin liittyviä jännitteitä ja omaksuu näkökulmia uudistusten johtamiseen
  • Lisätä muutosten hallinnan ymmärrystä organisaation kehittämisessä
  • Saada välineitä organisaation uudistamiseen

Opintojakson (5 op) hinta on 1 525 € + alv 24%, verollinen myyntihinta 1 891 €. Hinta sisältää lähiopetuspäivät, koulutusmateriaalin, oppimistehtävät, kahvit ja henkilökohtaisen opintojen ohjauksen.

Voit osallistua myös 2 päivän seminaariin ilman oppimistehtäviä hintaan 530 € + alv 24 %, verollinen myyntihinta 657,20 €.

Itä-Suomen yliopistosta, Joensuun ja Kuopion yliopistosta tutkintoon valmistuneet saavat 10 % alennuksen tästä ja muista johtamisen ja henkilöstön kehittämisen täydennyskoulutuksista. Alennus on voimassa toistaiseksi.  Liity alumniverkostoon tästä: www.uef.fi/alumni

Verollinen koulutuspalvelu, AVL 39 §.

Suomi

Varaa maksuton 20 minuutin keskusteluaika

Keskustellaan sinun johtamispolustasi ja asiantuntijuutesi kehittämisestä.

Mikko Satuli

Räätälöityä EMBA-koulutusta yrityksille

Avaintehtävissä toimiville tai niihin suuntautuville tarkoitetun EMBA-koulutuksen kautta haemme varmistusta kulttuurinmuutokselle. Jatkuvan oppimisen keskus oli valmis tekemään liike-elämälähtöistä koulutusta yrityksemme lähtökohdista käsin sekä tutustumaan toimintakulttuuriimme ja liiketoiminnan kehittämisen tarpeisiin, Lujabetonin henkilöstöjohtaja Mikko Satuli kertoo.

EMBA-asiantuntijaohjelmasta työkalut johtamispolullesi

UEF EMBA | Executive MBA -asiantuntijaohjelma 100 op

Helpota käytännön johtamistyötäsi, kehitä itseäsi sekä organisaatiotasi vastaamaan tulevaisuuden liiketoiminnan haasteisiin.

puutio risto

Risto Puutio

PsT, työn ja organisaatioiden erikoispsykologi, MSc (Systemic Leadership & Organization Studies), TRO, organisaatiokonsultti FINOD.

Metanoia Instituutti

Risto on toiminut organisaatioiden kehittämistyössä runsaat 20 vuotta ja tässä työssä erikoistunut systeemiseen työotteeseen ja sen sovelluksiin. Hän tekee työnohjausta erityisesti työnohjaajille ja konsultteille sekä työterveyshuollon ammattihenkilöstölle. Hän on TAOS Instituutin (USA) suomalainen verkostokumppani (associate). Vuosina 2006-2012 hän toimi yliopistolehtorina työ- ja organisaatioden erikoispsykologikoulutuksessa Psykonet-yliopistoverkostossa. Ristoa kiinnostavat merkitykset ja niiden rakentuminen ihmistenvälisessä vuorovaikutuksessa. Organisaatiot ja niissä tehtävä työnohjaus- ja konsultaatiotyö ovat hänen tutkimuksellisen kiinnostuksensa kohteena – hän on julkaissut aiheesta kirjoja ja useita tiedeartikkeleita. Risto toimii Metanoia Instituutissa työnohjaajien kouluttajana. Ammatillisessa työssä hänellä on vastuuta myös organisaatioanalyytikkojen kouliintumispolun koordinoinnista, vuosittaisen organisaatiodynamiikan ja konsultaatiotyön konferenssi toteuttamisessa sekä Social Dreaming -seminaarin johtamisessa.

heikkilä jukka-pekka

Jukka-Pekka Heikkilä

Toimitusjohtaja

Metanoia instituutti

Jukka-Pekka on kiinnostunut erilaisten luonnollisten systeemien toimintalogiikkojen soveltamisesta organisaatioiden ja yhteisöjen kehittämistyöhön. Pitkäaikaisen teoreettisen työn tuloksena hän on löytänyt yllättäviä näkökulmia yhdistää yksilöllistä ja ainutlaatuista yhteisölliseen osaamiseen. Haasteellisten yhteistyötilanteiden sulattaminen on yksi monista Jukka-Pekan vahvuusalueista. Jukka-Pekan työssä näkyy vahva uskomus siihen, että tulevaisuus/muutos kutoutuu pikkuhiljaa tilanteista, joissa jokainen keskustelu on muutoskeskustelu. Tällä hetkellä Jukka-Pekka toimii Metanoia Instituutin toimitusjohtajana.