UEF Kirjasto -teksti seinällä.

Joensuun ja Kuopion kampuskirjastojen 24/7-itseopiskelutilat avoinna

Mitä tarkoittaa kirjaston 24/7 -itseopiskelutilat?
Kampuskirjastojen asiakastilat ovat UEFin opiskelijoiden ja henkilökunnan käytettävissä kulkutunnisteella aukioloaikojen ulkopuolella.

Milloin avaamme?
Joensuussa otamme 24/7-itseopiskelutilat käyttöön ti 2.11.2021. Kuopion vastaavat tilat on otettu käyttöön jo lokakuussa.

Mistä ja miten saan kulkuluvan?
Kamun Itseopiskelutilat-sivulta löytyy linkki Opiskelijan kulkutunniste -lomakkeelle. Saat sähköpostiviestin, kun kulkutunnisteesi on noudettavissa Avainpalveluista.

Sama kulkutunniste on käytettävissäsi koko opintojesi ajan.

Milloin pääsen sisälle kirjastoon?
Pääset sisälle ulko-ovesta joka päivä klo 7-23. Kirjaston ovi on suljettuna puoli tuntia kirjaston sulkemisen jälkeen, jotta saamme tilat tyhjennettyä asiakkaista ja sisälle pääsee vain kulkutunnisteella. Tässä on kyse käyttäjien turvallisuudesta. Muutoin voit käyttää kirjaston ovea ympäri vuorokauden ja sinulla on pääsy aulan wc-tiloihin.

Poikkeusaukioloajoista tiedotamme erikseen.

Entä turvallisuus?
Tiloissa on tallentava kameravalvonta. Vartijat kiertävät tiloissa yöaikaan. Oviongelmatilanteissa soita vartiointiliikkeelle. Vartiointiliikkeen puhelinnumerot löytyvät 24/7-ovilta.

Hätätilanteessa soita aina 112.

Mistä löydän lisätietoja?
Kirjaston verkkosivuilla on esitelty kirjaston 24/7-itseopiskelutilat sekä Itseopiskelutilojen kulkulupasitoumus. Tutustu sivuihin!