emba_liiketoiminnan-uudustaminen

Liiketoiminnan uudistaminen, syksy 2025

Täydennyskoulutus
Onko sinulla hyvä liikeidea ja pohdit miten siitä eteenpäin? Tai oletko jo aloittelemassa uutta liiketoimintaa? Tai kaipaako nykyinen liiketoimintasi tulevaisuuteen suuntaavaa uudistamista? Tällä opintojaksolla syvennetään innovaatioiden ja uudistumisen merkitykseen onnistuneessa liiketoiminnassa ja tutustutaan liiketoiminnan kehittämisen analyysityökaluihin.

UEF EMBA kokonaisuuden moduulin opintojakso, yksittäisenä suoritettava
smart for good
  • EMBA
  • Yrityksen kasvu ja kehittyminen
Laajuus:
4 op
Kampus tai kaupunki:
Kategoria:
Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen, Liiketalous ja kansainvälisyys
Toteutusmuoto:
Monimuoto
Hinta:
1891 € (alv 24%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Opintokokonaisuus koostuu kahdesta lähipäivästä, joissa käydään asiantuntijoiden alustusten ohella keskustelua liiketoiminnan tulevaisuus orientoituneesta kehittämisestä. Oppimistehtävissä sovelletaan luentojen, keskustelujen ja oppimateriaalien antia oman liiketoimintaan sekä harjoitellaan yhden analyysityökalun käyttöä.

Sisältöön kuuluu innovaatiot ja liiketoiminnan jatkuva uudistaminen, liiketoiminnan kehittämisen työkaluja mm Business Model Canvas.

Tavoitteena on syventää innovaatioiden ja uudistumisen merkitystä liiketoiminnassa sekä tutustua tulevaisuuteen suuntautuvan liiketoiminnan kehittämisen analyysityökaluihin.

Johtamis- ja asiantuntijatehtävissä toimivat

Opintojakson (5 op) hinta on 1 525 € + alv 24%, verollinen myyntihinta 1 891 €. Hinta sisältää lähiopetuspäivät, koulutusmateriaalin, oppimistehtävät, kahvit ja henkilökohtaisen opintojen ohjauksen.

Voit osallistua myös 2 päivän seminaariin ilman oppimistehtäviä hintaan 530 € + alv 24 %, verollinen myyntihinta 657,20 €.

Verollinen koulutuspalvelu, AVL 39 §.

Itä-Suomen yliopistosta, Joensuun ja Kuopion yliopistosta tutkintoon valmistuneet saavat 10 % alennuksen tästä ja muista johtamisen ja henkilöstön kehittämisen täydennyskoulutuksista. Alennus on voimassa toistaiseksi.  Liity alumniverkostoon tästä: www.uef.fi/alumni

Suomi
EMBA infotilaisuus verkossa

EMBA | Johtamisen asiantuntijaohjelma -​infotilaisuus verkossa

Ilmoittaudu mukaan Executive MBA -infotilaisuuksiin ja tule kuulemaan mistä UEF EMBA-ohjelma koostuu, mitä hyötyä sinulle ja organisaatiollesi opinnoistasi on, millaista opiskelu työn ohessa on ja miten opinnot voi aloittaa. UEF EMBA oivalluttaa ja kehittää henkillökohtaisten johtamistaitojen lisäksi koko yritystä. Omaan yhteisöön soveltavat oppimistehtävät ja kehittämistyö hyödyttävät välittömästi organisaatiota ja liiketoimintaa.

Varaa maksuton 20 minuutin keskusteluaika

Keskustellaan sinun johtamispolustasi ja asiantuntijuutesi kehittämisestä.

Mikko Satuli

Räätälöityä EMBA-koulutusta yrityksille

Avaintehtävissä toimiville tai niihin suuntautuville tarkoitetun EMBA-koulutuksen kautta haemme varmistusta kulttuurinmuutokselle. Jatkuvan oppimisen keskus oli valmis tekemään liike-elämälähtöistä koulutusta yrityksemme lähtökohdista käsin sekä tutustumaan toimintakulttuuriimme ja liiketoiminnan kehittämisen tarpeisiin, Lujabetonin henkilöstöjohtaja Mikko Satuli kertoo.

EMBA-asiantuntijaohjelmasta työkalut johtamispolullesi

UEF EMBA | Executive MBA -asiantuntijaohjelma 100 op

Helpota käytännön johtamistyötäsi, kehitä itseäsi sekä organisaatiotasi vastaamaan tulevaisuuden liiketoiminnan haasteisiin.

saarinen jyrki

Jyrki Saarinen

Professori

Itä-Suomen yliopisto, Joensuun kampus