SmartforgoodLIVE -virtuaaliset aamukahvit.

#SmartForGoodLIVE: Uudistuva organisaatio: Korjata ja kehittää vai innovoida ja muuttaa muotoa?

Organisaatio on elävä systeemi, joka muuttuu kaiken aikaa. Olisiko tätä muutosta ohjattava vai ymmärrettävä?
  • Jatkuva oppiminen
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Lisää kalenteriin:

Millaisien metaforien avulla uudistus voisi ohjautua innovatiivisesti? - Tervetuloa #SmartForGoodLIVE -virtuaalisille aamukahveille kuulemaan aiheesta 11.4.2024 klo 8.30-9.15. Kahveilla kanssasi on keskustelemassa Itä-Suomen yliopiston Jatkuvan oppimisen keskuksen suunnittelijan Pauli Kallion kanssa Metanoia-Instituutin Jukka-Pekka Heikkilä sekä Risto Puutio.

Osallistu muihin kevään #SmartForGoodLIVE -virtuaalisiin aamukahveihin:
💎14.3. Ympäristövastuuta vai viherpesua?
💎21.3. Moninaisuus osana työnantajabrändiä
💎4.4. Näkökulmia muutoksien johtamiseen
💎18.4. Jatkuva oppiminen organisaatioiden arjessa ja kehittämisessä
💎25.4. Kestävä ja Hyvä Elämä – matkaa kohti planetaarista kansalaisuutta

#SmartForGoodLIVE -virtuaalisilla aamukahveilla nautitaan säännöllisin väliajoin torstaisin klo 8.30-9.15 kupponen kuumaa. Huippuasiantuntijat johdattavat tilaisuuksissa sinut ajankohtaisten aiheiden äärelle ja pääset verkostoitumaan ja keskustelemaan muiden osallistujien kanssa! Tilaisuudet ovat maksuttomia ja avoimia kaikille.

Järjestämme aamukahvien aiheista myös pidempikestoisempaa täydennyskoulutusta ja räätälöityjä tilauskoulutuksia ja palveluita sekä avoimen yliopiston opintoja.

Tutustu Jatkuvan oppimisen keskuksen opinto- ja koulutustarjontaan.