SmartforgoodLIVE -virtuaaliset aamukahvit.

#SmartForGoodLIVE: Jatkuva oppiminen organisaatioiden arjessa ja kehittämisessä

Mitä jatkuva oppiminen tarkoittaa työpaikoilla?
  • Jatkuva oppiminen
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
8:30–9:15
Lisää kalenteriin:

Koulutukset ovat keskeinen konteksti oppimiselle – myös aikuisiällä – mutta iso osa työssä olevien aikuisten oppimisesta tapahtuu työn arjessa työtä tehdessä. #SmartForGoodLIVE -virtuaalisilla aamukahveilla keskustellaan 18.4. klo 8.30-9.15 jatkuvan oppimisen näkymästä organisaatioiden arjessa sekä kehittämisessä.

Organisaatioissa innovointi ja toimintatapojen kehittäminen on välttämätöntä, sillä paikalleen pysähtyvä organisaatio on vaarassa tipahtaa muuttuvan maailman kyydistä. Innovointi ja kehittäminen edellyttää koko henkilöstön osallistumista, yhteisöllistä oppimista ja eri asiantuntijuusalueiden yhteentuomista. Työntekijöiden rooli innovaatioille voi arjen kiireessä näyttäytyä vähäiseltä, mutta on tutkimusten mukaan äärimmäisen arvokas. Henkilöstön oppimisen jatkuvuus toteutuu parhaimmillaan osaamista vahvistavien koulutusten ja tarkoituksenmukaisesti tuetun työssä tapahtuvan oppimisen integroimisella, tuottaen syväosaamista, joka organisaation tasolla konkretisoituu uusina toimintamalleina, tuotteina ja palveluina.

Aamukahvien asiantuntijavieraana kuulemme Soila Lemmettyä, joka toimii tutkijatohtorina Itä-Suomen yliopiston Kasvatustieteiden ja psykologian osastolla.

Osallistu muihin kevään #SmartForGoodLIVE -virtuaalisiin aamukahveihin:
💎14.3. Ympäristövastuuta vai viherpesua?
💎21.3. Moninaisuus osana työnantajabrändiä
💎4.4. Näkökulmia muutoksien johtamiseen
💎11.4. Uudistuva organisaatio: Korjata ja kehittää vai innovoida ja muuttaa muotoa?
💎25.4. Kestävä ja Hyvä Elämä – matkaa kohti planetaarista kansalaisuutta

#SmartForGoodLIVE -virtuaalisilla aamukahveilla nautitaan säännöllisin väliajoin torstaisin klo 8.30-9.15 kupponen kuumaa. Huippuasiantuntijat johdattavat tilaisuuksissa sinut ajankohtaisten aiheiden äärelle ja pääset verkostoitumaan ja keskustelemaan muiden osallistujien kanssa! Tilaisuudet ovat maksuttomia ja avoimia kaikille.

Järjestämme aamukahvien aiheista myös pidempikestoisempaa täydennyskoulutusta ja räätälöityjä tilauskoulutuksia ja palveluita sekä avoimen yliopiston opintoja.

Tutustu Jatkuvan oppimisen keskuksen opinto- ja koulutustarjontaan.