Hyppää pääsisältöön

Koronavirustilanne Itä-Suomen yliopistossa

 sfgLIVE_Palvelumuotoilu

#SmartforgoodLIVE Palvelumuotoilu - Level up! Tuttua huttua? Vai onko sittenkään?

Asiakaskokemus on osa strategiaa, mutta mitä se todellisuudessa tarkoittaa ja miten voin sitä johtaa? Palvelumuotoilun roolia organisaatiossa pitäisi vahvistaa, mutta mitä se tarkoittaa?
  • Webinaari
  • Jatkuva oppiminen
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
8:30–9:15
Tapahtumapaikka:
Zoom-webinaari
Lisää kalenteriin:

Asiakaskokemus on osa strategiaa, mutta mitä se todellisuudessa tarkoittaa ja miten voin sitä johtaa? Palvelumuotoilun roolia organisaatiossa pitäisi vahvistaa, mutta mitä se tarkoittaa?

Onko palvelumuotoilun perusasiat jo hallussa ja asiakaslähtöisyys ja palvelumuotoilu ovat kehittämistyösi ydintä? Palatko halusta syventää omaa asiantuntemustasi palvelumuotoilusta ja oppia lisää palvelumuotoilun menetelmistä?

Kehitätkö työssäsi palveluja ja tarvitset omassa työssäni erilaisia lähestymistapoja? Voisiko palvelumuotoilu tarjota sinulle uusia näkökulmia ja menetelmiä?

Tule keskustelemaan Sanna Soppelan ja Maria Laukkasen kanssa palvelumuotoilun mahdollisuuksista organisaation strategisella ja toiminnan tasolla!