smartforgoodLIVE-monipaikkatyö-itsensä-johtaminen

#SmartforgoodLIVE Monipaikkatyön ja itsensä johtaminen

Koronan hellittäessä otettaan työ on monipaikkasta. Kuinka sitä johdetaan ja mitä se tarkoittaa itsensä johtamiselta.
  • Webinaari
  • Jatkuva oppiminen
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
8:30–9:15
Tapahtumapaikka:
Zoom-webinaari
Lisää kalenteriin:

Tule mukaan livevirtuaaliaamukahveille Arttu Puhakan ja Pauli Kallion kanssa. Vieraana heillä on Itä-Suomen yliopiston henkilöstö- ja hyvinvointijohtaja Ulla Hurskainen.

”Vaikka korona on ollut äkillinen, ulkoinen ja pakottava ajuri, on sitä seurannut uteliaisuus uutta kohtaan. Tämä on tuottamassa meille organisaation, joka toimii yhä monimuotoisemmin ja monipaikkaisemmin, ja jonka voidaan näin ajatella olevan jatkossa kyvykkäämpi myöskin ulkoisia paineita kohtaan.” Ulla Hurskainen

Lue Ullan blogi

Arttu Puhakka on innoittava ja energinen valmentaja, joka ottaa osallistujat mukaan yhteiseen keskusteluun. Hänen koulutukset perustuvat tutkittuun tietoon ja käytännössä hyväksi havaittuihin menetelmiin. Artun koulutuksissa on ollut yli 13000 osallistujaa, isoista pörssiyrityksistä kolmannen sektorin toimijoihin.

Pauli Kalliolla on yli 30 vuoden kokemus johtajien ja työyhteisöjen valmentamisesta sekä rekrytoinneista. Asiakkaiden ja opiskelijoiden tyytyväisyydestä kertovat mm. yli 20 vuotta jatkuneet kumppanuudet. Paulia innostavat organisaatioiden uudistaminen, henkilökohtainen johtamisvalmennus ja  rekrytointiosaamisen kehittäminen.

Lue Artun ja Paulin blogi

Aiemmista aamukahveista saatua palautetta:

''Arttu Puhakka on aivan mieletön! Hänellä on mukaansa tempaava tapa puhua. Usein multitaskaan etäaikana, mutta Artun puheen aikana keskityin vain tähän tilaisuuteen.''

''Innostava puhuja, tärkeä ajankohtainen aihe, inspiroivat diat, hyvä ajankohta"

''Tosiasioita, jotka kyllä tiedän, mutta en ole saanut vietyä omaan arkeeni. Nyt aion viedä!''

''Erittäin mielenkiintoinen aamukahvitilaisuus tärkeällä teemalla. Ihana on huomata, että on osannut tehdä asioita johtajana oikein kun kuuntelee johtamisen asiantuntijoita. Johtaminen lähtee aina omasta persoonasta ja itse olen johtanut toisia palautteiden perusteella onnistuneesti jo 30 vuotta ilman mitään varsinaista "johtamisoppia". "Työ tekijäänsä opettaa" kuten Pauli sanoi lopuksi.''

"Hienosti toteutettu ja teemastoon nostettu todella mielenkiintoiset näkökulmat"