Nuoriso soittaa kitaraa ja laulaa.

Music, Sound and Well-being

• Symposium
  • Kielet ja kulttuurit
Alkamispäivä:
Päättymispäivä:
Tapahtumapaikka:
Verkossa
Lisää kalenteriin:

Itä-Suomen yliopiston kulttuurintutkimuksen yksikkö järjestää toisen kansainvälisen Music, Sound and Well-being symposiumin 9.–10. syyskuuta 2021 verkossa.  Tapahtuman kieli on englanti.

Symposiumin perusajatus on yhdistää eri alojen tutkijoita, taiteilijoita sekä sote- ja kulttuurihyvinvointialan toimijoita samalle areenalle pohtimaan käytäntöjä, tutkimuksen roolia kentällä ja yhteistyötarpeita. Symposiumin suunnittelutyö on tuonut esiin katvealueita, tekemisen paikkoja, joita on tarpeen tuoda niin päättäjien kuin kaikkien niiden tietoisuuteen, joita alalla toimiminen kiinnostaa.

Vuoden 2021 teema painottaa lähestymistapaa, joka on ollut jo 15 vuoden ajan yksi Itä-Suomen yliopiston kulttuurintutkimuksen erikoisosaamisalue: ihmisen suhdetta laajempaan ääniympäristöön ja sen kuunteluun.

Lue lisää Music, Sound and Well-being symposiumin sivuilta.

Tapahtuma on maksuton ja avoin kaikille kiinnostuneille. Tervetuloa kuuntelemaan ja keskustelemaan!

Zoom-linkin saamiseksi ilmoittautuminen mieluiten viimeistään 8.9. aikana. Rekisteröityminen on auki koko tapahtuman ajan. Linkki osallistumiseen Zoom-yhteydellä lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse.

Lisätietoja antaa Noora Vikman, sähköposti noora.vikman@uef,fi, puhelin 050 4422865.

Symposium on saanut taloudellista tukea Joensuun yliopiston tukisäätiöltä.