Ennakoi, Syvennä, Täydennä

Moninaistuva työyhteisö – kansainvälinen osaaja osaksi tiimiä

Tilauskoulutus ja valmennus
smart for good
  • Kansainvälisyys
  • Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
  • Yrityksen kasvu ja kehittyminen
Laajuus:
Kampus tai kaupunki:
Kategoria:
Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
Toteutusmuoto:
Hinta:
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Kansainvälisten työntekijöiden määrä kasvaa ja sen myötä työyhteisön monimuotoisuus lisääntyy. Mitä mahdollisuuksia tämä tuo yritykselle? Mitkä ovat kansainvälisen työntekijän veto- ja pitovoimia? Miten työyhteisössä voidaan esimerkiksi tukea kansainvälisen osaajan sitouttamista työhön ja suomen kielen kehittymistä?
Valmennamme ja koulutamme moninaisen työyhteisön näkemään kansainvälistymisen hyödyt. Valmennuksen avulla yrityksessä ymmärretään selkeän perehdytyksen merkitys, ymmärretään suomen kielen taidon merkitys kv-osaajan osallisuuden kokemukseen ja sitoutumiseen. Koulutuksen jälkeen työyhteisön hyvinvointi ja yhdenvertaisuus ovat kasvaneet.

• Innovatiivinen ja inklusiviinen kansainvälinen työyhteisö
  • Kansainvälistymistä tukevat käytännöt ja mittarit
  • Selkeä viestintä ja kielitietoisuus
  • Sitouttava Suomen kieli
  • Timanttinen kv-osaajan perehdyttäminen ja mentorointi

Tilaajakohtaisesti räätälöity koulutus voi sisältää esimerkiksi ylläolevia teemoja. Sisältö sovitaan yhdessä osallistujan ja hänen työnantajansa kanssa.

Koulutuksen ja valmennuksen tavoitteena on toimiva monikulttuurinen työyhteisö

Kansainväliset ja kansainvälistyvät työyhteisöt

Sovitaan yhdessä asiakkaan kanssa. Koulutus voidaan toteuttaa asiakkaan toiveen mukaan, joko lähiopetuksena/valmennuksena, etätoteutuksena tai niiden yhdistelmänä.

Hinta määräytyy tarvittavien sisältöjen ja valmennusten mukaan, kysy tarjousta!

Virpi Moilanen

Lääkärin laillistamiskokeeseen valmistava koulutus

Koulutus on tarkoitettu maahanmuuttajalääkäreille ja se muodostuu ammatillisista sisällöistä ja niihin integroidusta suomen kielen opetuksesta.

KAVA

Työelämän asiantuntijatehtäviin valmentava koulutus kansainvälisille osaajille