SmartforgoodLIVE -virtuaaliset aamukahvit.

#SmartforgoodLIVE: Valmentava johtaja - oivalluksia monipaikkaisessa työssä

Valmentava johtaminen yleistyy, mutta mitä hyötyä siitä on ja kuinka se toteutuu käytännössä? Näihin kysymyksiin saat vastauksia aamukahveilla.
  • Webinaari
  • Jatkuva oppiminen
  • Oppiva ihminen
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
8:30–9:15
Tapahtumapaikka:
Zoom-webinaari
Lisää kalenteriin:

Kahveilla aiheesta kanssasi on keskustelemassa Jatkuvan oppimisen keskuksen suunnittelija ja kouluttaja Arttu Puhakka. Puhakka on innoittava ja energinen valmentaja, joka ottaa osallistujat mukaan yhteiseen keskusteluun. Hänen koulutukset perustuvat tutkittuun tietoon ja käytännössä hyväksi havaittuihin menetelmiin. Artun koulutuksissa on ollut yli 13000 osallistujaa, isoista pörssiyrityksistä kolmannen sektorin toimijoihin.

#SmartforgoodLIVE -virtuaalisilla aamukahveilla nautitaan säännöllisin väliajoin torstaisin klo 8.30-9.15 kupponen kuumaa. Huippuasiantuntijat johdattavat tilaisuuksissa sinut ajankohtaisten aiheiden äärelle ja pääset verkostoitumaan ja keskustelemaan muiden osallistujien kanssa! Tilaisuudet ovat maksuttomia ja avoimia kaikille.

💎 28.4. Haluatko strategiavaikuttajaksi?
asiantuntijavieraana strategisen kehittämisen ja johtamisen kokenut moniottelija Laura Lares, Ablers Oy

💎 5.5. Ohjausosaaminen – miten tuet asiantuntijuuden kehittymistä?asiantuntijavieraina Keski-Suomen sairaanhoitopiirin koulutusasiantuntija KT Minna Ruoranen

💎 12.5. Itsensä johtaminen
asiantuntijavieraana Jatkuvan oppimisen keskuksen suunnittelija ja kouluttaja Arttu Puhakka

Järjestämme aamukahvien aiheista myös pidempikestoisempaa täydennyskoulutusta ja räätälöityjä tilauskoulutuksia ja palveluita sekä avoimen yliopiston opintoja.