SmartforgoodLIVE -virtuaaliset aamukahvit.

#SmartforgoodLIVE: Ohjausosaaminen - Miten tuet asiantuntijuuden kehittymistä?

Miten kehität ohjausosaamistasi ja vahvistat ohjaajan rooliasi? Millaista ohjausta tarvitaan asiantuntijaksi kehittymisen eri vaiheissa?  Tule mukaan aamukahveillemme keskustelemaan miten ohjausosaamisesta tehdään työyhteisön ekologisin voiteluaine.
  • Jatkuva oppiminen
  • Webinaari
  • Oppiva ihminen
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
8:30–9:15
Lisää kalenteriin:

Aamukahvien vieraana on Keski-Suomen sairaanhoitopiirin koulutusasiantuntija KT Minna Ruoranen, joka on kehittänyt sekä kouluttajalääkäreiden ohjausosaamiseen liittyviä koulutuksia että terveydenhuollon taito- ja simulaatiokoulutuksia. Minna on väitellyt aiheesta "Oppimisen ohjaus kirurgikoulutuksessa". Minna kanssa ohjauksesta keskustelee Itä-Suomen yliopiston Jatkuvan oppimisen keskuksen TtT, terveystieteiden opettaja, työnohjaaja Annamari Lastunen. Annamari on toiminut työurallaan sekä kliinisessä terveydenhuollossa että terveysalan kouluttajana ja opettajana.

#SmartforgoodLIVE -virtuaalisilla aamukahveilla nautitaan säännöllisin väliajoin torstaisin klo 8.30-9.15 kupponen kuumaa. Huippuasiantuntijat johdattavat tilaisuuksissa sinut ajankohtaisten aiheiden äärelle ja pääset verkostoitumaan ja keskustelemaan muiden osallistujien kanssa! Tilaisuudet ovat maksuttomia ja avoimia kaikille.

💎 12.5. Itsensä johtaminen
asiantuntijavieraana Jatkuvan oppimisen keskuksen suunnittelija ja kouluttaja Arttu Puhakka

Järjestämme aamukahvien aiheista myös pidempikestoisempaa täydennyskoulutusta ja räätälöityjä tilauskoulutuksia ja palveluita sekä avoimen yliopiston opintoja.