#SmartforgoodLIVE virtuaaliset aamukahvit.

#SmartForGoodLIVE: Tiesitkö tätä D-vitamiinista?

Mielenkiintoista puhetta D-vitamiinista!
  • Jatkuva oppiminen
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
8:30–9:15
Lisää kalenteriin:

Missä mennään d-vitamiini tutkimuksen osalta ja saammeko me väestötasolla tarpeeksi d-vitamiinia? Käydään myös D-vitamiinivalmisteita ja mitä kaikkea siihen liittyvää on myynnissä apteekissa? Aiheesta kertomassa Jyrki Virtanen, apulaisprofessori, ravitsemustutkija, UEF.

Asiantuntijavieraana kahveilla on Suomen johtavia D-vitamiini tutkijoita, apulaisprofessori ja ravitsemustutkija Jyrki Virtanen Itä-Suomen yliopistosta. Päätutkimusaiheina Jyrkillä on ravitsemustekijöiden merkitys kroonisissa kansansairauksissa, pääasiassa sydän- ja verisuonisairauksissa, tyypin 2 diabeteksessa ja muistisairauksissa. Aiheita Jyrki tutkii sekä väestötutkimuksissa että kokeellisissa tutkimuksissa. Jyrki on ravitsemustieteen ja kansanterveystieteen, erityisesti ravitsemusepidemiologian apulaisprofessori ja koulutukseltaan laillistettu ravitsemusterapeutti.

Jos aihe kiinnostaa laajemmin, tutustu upouuteen Ravintolisät ja D-vitamiini verkkokurssiin!

Osallistu muihin loppuvuoden #SmartforgoodLIVE -virtuaalisille aamukahveille:
to 23.3. klo 8.30-9.15 Miten pysäyttää luontokato?
to 30.3. klo 8.30-9.15 Talouspuhe on luottamuspuhetta
to 6.4. klo 8.30-9.15 Johtajuuden kehittämishaasteet - jatkuvasta oppimisesta ymmärrys ja työkalut kohti uudenlaista liiketoimintaa