Mediataidot digitaalisissa oppimisympäristöissä, verkko-opinnot, lv. 2022-2023

Hinta:
60 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Digiteknologioiden käyttäminen erilaisissa oppimisympäristöissä. Digitaalisten ja monimediaisten materiaalien tuottaminen. Monilukutaidon vahvistaminen. Vastuullinen ja turvallinen toiminta mediaympäristöissä.

Suoritustavat:

Itsenäisesti suoritettavat verkko-opinnot perioideissa 1-4, alkaen 24.10.2022. Omatoiminen työskentely 135 t. Ilmoittautuminen on avoinna 13.3.2023 saakka. Opintojaksolla on opiskelijakiintiö (10 paikkaa).

Oppimateriaalit:

Kirjallisuus ja muut materiaalit sovitaan erikseen. Materiaalit ovat tarjolla verkko-opetusympäristössä.

Opintojakso sisältyy mediakasvatuksen (25 op) opintokokonaisuuteen.

Opintojakso on integroitu yliopiston perus- eli tutkinto-opetukseen. Tutustu opintojaksoon ja sen aikatauluihin Peppi-oppaassa (HUOM. aukeaa uuteen välilehteen). Löydät Pepistä (HUOM. aukeaa uuteen välilehteen) myös opintokokonaisuuden tiedot.

Katso tallenne opintojen aloittamisesta avoimessa yliopistossa (kesto n. 5 min).

Tutustu mediakasvatusta opiskelleen Jaanan upeaan opiskelijatarinaan! Linkki opiskelijatarinaan UEF:in sivuille.

Suoritustavat:

Oppimateriaalit:

Opintojakso sisältyy mediakasvatuksen (25 op) opintokokonaisuuteen.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija

• tuntee median ja digitaalitekniikan mahdollisuuksia sekä opetuksessa että oppimisessa.
  • osaa soveltaa mediankäyttöön, viestintään, monilukutaitoon, mediakasvatukseen ja teknologiaan liittyvää tietoa erilaisiin oppimisympäristöihin.
  • osaa etsiä, hyödyntää ja tuottaa informaatiota ja mediasisältöjä vastuullisesti ja turvallisesti eettiset ja lainsäädännölliset näkökulmat huomioon ottaen sekä opettaa näitä taitoja erilaisissa oppimisympäristöissä.

Erityisesti mediakasvatuksesta kiinnostuneille työelämässä toimiville opettajille.

Ilmoittaudu yksittäisille opintojaksoille. Yksittäisen opintojaksojen hinta on 12€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2022-2023.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opiskeluoikeusaika määräytyy opetussuunnitelman mukaisesti kattaen syys- tai kevätlukukauden opetuksen ja tentit. Jos opintojakson opetukseen voi ilmoittautua jatkuvasti, opiskeluoikeusaika on 1.8.22 - 30.7.23.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun. ​

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Kellonajasta riippumaton

Opintojakson voi suorittaa itsenäisesti verkko-opintoina periodien 2-4 aikana:

2. periodi syyslukukausi: 24.10. - 14.12.2022

3. periodi kevätlukukausi: 9.1. - 17.3.2023

4. periodi kevätlukukausi: 20.3. - 31.5.2023.

Löydät Peppi-oppaasta (HUOM. aukeaa uuteen välilehteen) opintojakson aikataulut.

Mediakasvatuksen opintojen opintoinfo ti 23.8.22 klo 16:30-18:00 Teamsissä. Infossa käydään läpi avoimessa yliopistossa opiskelua ja opintokokonaisuuden opintojaksoja ja niiden opiskelemista. Liity tapaamiseen tästä linkistä. Tervetuloa mukaan!

Suomi

Ilmoittautumisohje:

I. Ilmoittautumaan pääset Ilmoittaudu koulutukseen -painikkeesta. Siirryt ilmoittautumispalveluun, jossa opintojakso on valmiiksi valittuna. Voit halutessasi lisätä ostoskoriin myös muita opintojaksoja, ennen kuin jatkat ilmoittautumaan.

II Maksa opinnot. Saat sähköpostiisi maksulinkin. Maksamalla vahvistat ilmoittautumisen. Maksulinkki on aktiivinen 24 tuntia. Maksun jälkeen saat kaksi erillistä vahvistusviestiä, yksi ilmoittautumispalvelusta ja toinen Paytrail-palvelusta.

III Ohjeet opintojen aloittamiseen tulevat sähköpostiisi viimeistään 10 päivän kuluessa ilmoittautumisesta. Lue nämä ohjeet huolellisesti läpi. Jos sinulla ei ole aiempaa UEF-tunnusta, saat tämän viestin jälkeen myös yliopiston käyttäjähallinnasta UEF-tunnuksen aktivointiohjeet. Tunnuksesi saa käyttöoikeudet opinto-oikeuden alkaessa.

Jos et saa maksulinkkiä tai muita viestejä, tarkista sähköpostisi roskapostikansio ja tarvittaessa ota yhteyttä avoimeen yliopistoon.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen hinnastoon sekä maksu-ja perumisehtoihin.

Ilmoittautuminen alkaa:
2022-08-09 09:00