Kuormituksen arviointi työssä, syksy 2023

Kampus tai kaupunki:
Kuopio
Kategoria:
Sosiaali- ja terveysala, Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
Toteutusmuoto:
Verkko-opetus
Hinta:
45 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Ergonomian ja työhyvinvoinnin aineopintojen opintojakso, joka on tarjolla joka toinen vuosi vuorotellen Työn suunnittelun lähtökohdat ja menetelmät -opintojakson kanssa.

Sisältö: Työn havainnointimenetelmät ja koetun kuormituksen arviointimenetelmät.

Opetus- ja suoritustavat

Verkkokurssi, joka sisältää videoluentoja ja kirjallisia oppimistehtäviä.

Opintojakso on suoritettavissa ajalla 25.9.-5.12.2023. Ilmoittautuminen 1.8.2023-18.9.2023.

Opetus- ja suoritustavat: Verkkokurssi, joka sisältää videoluentoja ja kirjallisia oppimistehtäviä.

Kirjallisuus: ilm. Moodlessa

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa nimetä keskeiset työn kuormittavuuteen liittyvät havannointimenetelmät ja soveltaa niitä käytännössä.

Yksittäisen opintojakson hinta on 15e/ opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin (yhteystiedot alla).

Kellonajasta riippumaton

Opintojakso on suoritettavissa ajalla 25.9.-5.12.2023.

Ilmoittautuminen 1.8.2023-18.9.2023.

Suomi

Ilmoittaudu

I Ilmoittautumaan pääset "Ilmoittaudu koulutukseen"-linkistä. Siirryt ilmoittautumispalveluun, jossa opintojakso on valmiiksi valittuna. Voit halutessasi lisätä ostoskoriin myös muita opintojaksoja, ennen kuin jatkat ilmoittautumaan.

II Maksa opinnot. Saat sähköpostiisi maksulinkin. Maksamalla vahvistat ilmoittautumisen. Maksulinkki on aktiivinen 24 tuntia. Maksun jälkeen saat kaksi erillistä vahvistusviestiä, yksi ilmoittautumispalvelusta ja toinen Paytrail-palvelusta.

III Ohjeet opintojen aloittamiseen tulevat sähköpostiisi seitsemän päivän kuluessa ilmoittautumisesta. Tutustu ohjeisiin huolellisesti.

Jos sinulla ei ole aiempaa UEF-tunnusta, saat lisäksi yliopiston käyttäjähallinnasta UEF-tunnuksen aktivointiohjeet. Tunnuksesi saa käyttöoikeudet opiskeluoikeuden alkaessa.

Mikäli et saa maksulinkkiä tai muita viestejä, tarkista sähköpostisi roskapostikansio.

Ilmoittautuminen alkaa:
2023-08-01 09:00