Kansainvälistyvä kauppa (saksankielinen kulttuurialue) -opintoja, lv. 2023-2024

24 opintopistettä
Kampus tai kaupunki:
Kategoria:
Historia ja kulttuuri, Liiketalous ja kansainvälisyys
Toteutusmuoto:
Etäopetus, Itsenäinen opiskelu, Lähiopetus, Monimuoto
Hinta:
360 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

HUOM! Kansainvälistyvän kaupan (saksankielinen liiketoiminta) - opinnot jäävät tauolle avoimen yliopiston tarjonnasta lukuvuonna 2024-2025.

Itä-Suomen yliopiston avoimessa yliopistossa on mahdollista suorittaa Kansainvälistyvä kauppa: saksankielinen kulttuurialue -opintoja. Opinnot vastaavat elinkeinoelämän kansainvälistyvien kontaktien, työtehtävien ja kaupan tarpeisiin:

• vahvistaen kansainvälisen liiketoiminnan osaamista;
  • perehdyttäen Saksaan yhteiskuntana, mutta myös saksankielisen kulttuurialueeseen;
  • syventäen ymmärrystä kulttuurisista eroista ja vaikutuksista ylipäätään suomalaisesta näkökulmasta katsottuna.

Opintojen tavoitteena on luoda kansainväliseen kauppaan tähtääville opiskelijoille ja työelämässä jo toimiville ammattilaisille parempia valmiuksia toimia saksankielisellä kulttuurialueella.

Voit valita suoritettavaksi yhden tai useamman opintojakson seuraavista kahdesta moduuleista:

I Kansainvälistymisen kulttuurinen moduuli

Introduction to International Business in German-speaking countries 3 op (ilmoittautuminen avoinna 8.12.2023-12.1.2024)

Etnisyys, monikulttuurisuus ja sukupuoli 5 op (EXAM-toteutus / essee) (ilmoittautuminen avoinna 8.12.2023-30.5.2024)

Monikulttuurisuus ja muuttoliikkeet 5 op (EXAM-toteutus ilmoittautuminen avoinna 8.12.2023-30.5.2024)

Tutustu opintojaksoihin ja niiden aikatauluihin Pepin opinto-oppaassa (avautuu uuteen välilehteen).

II Kansainvälistyvän kaupan moduuli

International Business 6 op (ilmoittautuminen avoinna 11.12.2023-6.3.2024)

Business Draft 5 op (ilmoittautuminen avoinna 15.12.2023-25.1.2024)

Katso tallenne opintojen aloittamisesta avoimessa yliopistossa (kesto n. 5 min).

Opintokokonaisuuden suoritettuaan opiskelija

• tunnistaa kulttuurisia eroja yhteiskunnallisessa toiminnassa ja mediassa;

• tunnistaa ja ymmärtää saksankielisen kultturialueen ominaispiirteitä erityisesti kansainvälisessä kaupassa;

• ymmärtää organisaatioiden ja yritysten liiketoiminnan näkökulmia saksankielialueen markkinat huomioiden

Ilmoittautuminen yksittäisille opintojaksoille.

Opintomaksu on 15 euroa/opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen hinnastoon sekä maksu- ja perumisehtoihin.

Kellonajasta riippumaton
Päiväopetus

Tarkasta kunkin opintojakson suoritustapa, aikataulu ja ilmoittautumisaika opintojakson tiedoista. Ilmoittautuminen opintoihin opintojaksoittain.

Voit hakea opintojakson joko jatkuvan oppimisen koulutushausta tai opintopolusta.

Englanti
Suomi

Ei sähköistä ilmoittautumista

Ilmoittautuminen yksittäisille opintojaksoille (15 e/op).

Voit hakea opintojakson joko jatkuvan oppimisen koulutushausta tai opintopolusta.