Englannin kielen kertauskurssi, osa 1, verkko-opinnot, lukuvuosi 2023-2024

Hinta:
30 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Sisältö: Opintojaksolla tehdään erilaisia rakenne-, teksti- ja kirjoitusharjoituksia sekä suullisia harjoituksia.

Opintojakso on suunnattu opiskelijalle, joka haluaa kerrata englannin rakenteita ja sanastoa B1/B2-tasolla (CEFR).

Kurssi ei sovellu englannin alkeiden opiskeluun. Tavoitteena on, että kurssin suoritettuaan opiskelijalla on paremmat valmiudet suorittaa hyväksytysti korkeakoulututkintoon kuuluva englannin kielen opintojakso.

Opintojaksoa tai osaa siitä ei voi korvata muulla suorituksella. Opintojakso ei korvaa korkeakoulun tutkintokurssia.

Tämä on MOOC-opintojakso. Kurssin löydät DigiCampus.fi -sivustolta ”Kaikille avoimet kurssit / MOOC” löytyvästä listauksesta: suomenkielinen kurssi nimellä "UEF/MOOC, Englannin kielen kertauskurssi osa 1, 2 op"

Suoritustapa: Kurssi suoritetaan itsenäisesti verkko-opintoina DigiCampuksessa ajalla 18.9.2023 - 15.5.2024. Opintojakson hyväksytty suorittaminen ja mahdolliseen tenttiin osallistuminen edellyttävät aktiivista opintojaksoon kuuluvien tehtävien tekemistä hyväksytysti annetussa aikataulussa. Kurssisuorituksia viedään rekisteriin kolme kertaa lukuvuoden aikana (8.12., 31.3. ja 15.5.)

Mikäli haluat opintojakson suorituksesta virallisen suoritusmerkinnän opintorekisteriin, sinun tulee ilmoittautua opintojaksolle Opintopolussa viimeistään 8.4.2024 mennessä ja maksaa opintomaksu. Mikäli haluat jatkaa Englannin kielen kertauskurssi, osa 2 -opintojaksolle (1 op), sinun tulee ilmoittautua ja maksaa opintomaksut ajallaan (yllä) ja suorittaa 1. osio 31.3.2024 mennessä.

Oppimateriaali: Kurssin oppimateriaalina on kurssialustalla jaettu materiaali tai verkkoaineisto. Lisäaineistoksi suositellaan kirjaa Grammar Rules! Silk, Mäki, Kjisik. 2017. Kirjallisuuden hankinta-/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun.

Opiskelu MOOC-opintojaksolla - MOOC-kurssien sisältöjä voit opiskella eri tavoin:

1. Haluan vain selata materiaalia tai opiskella omatoimisesti, en tarvitse opintopisteitä tai todistusta

• Kirjautumalla DigiCampus-ympäristöön Google-tunnuksilla tai korkeakoulusi Haka-tunnuksilla voit jatkaa siitä mihin jäit edellisellä kirjautumisella, ilman ilmoittautumista opintojakson opiskelijaksi yliopiston kautta.
  • Tutustu kurssiin DigiCampus-ympäristössä.

2. Haluan suorittaa opintopisteytettyinä opintoina ja saada todistuksen

• Avoimen yliopiston opiskelijana saat opintosuorituksen ja opintosuoritusotteen
    • Ilmoittaudu alla olevasta linkistä Itä-Suomen yliopiston Avoimen yliopiston opiskelijaksi. Saat maksulinkin ja opintojen aloitusohjeet sähköpostiisi ilmoittautumisen jälkeen. Saat käyttöösi yliopiston käyttäjätunnuksen, jolla voit kirjautua opintojaksolle Haka-tunnistautumista käyttäen.
    • Jos olet ilmoittautumassa opintojaksolle, teet se ennen kuin aloitat tehtävien suorittamisen Digicampus-moodlessa. Jotta voit saada opintopisteet tästä kurssista, sinun täytyy tehdä kurssi Itä-Suomen yliopiston tunnuksilla Haka-tunnistautumista käyttäen.
  • Opintosuoritus vaaditaan myös jos olet ilmoittautumassa opintojakson osaan 2, Englannin kielen kertauskurssi, osa 2, 1 op (englannin kielen suullinen osaaminen).

3. Olen Itä-Suomen yliopiston opiskelija

• Itä-Suomen yliopiston tutkinto-opiskelijana tai jatkuvan oppijan opinto-oikeudella voit ilmoittautua opintojaksolle Pepin kautta.

Opintojakso on kaikille avoin MOOC-kurssi DigiCampus-ympäristössä (linkki avautuu uuteen ikkunaan). Opintojakson voi suorittaa maksutta järjestelmässä Google- tai HAKA-kirjautumisen avulla.

JOS haluat opintojaksosta virallisen suoritusmerkinnän opintorekisteriin, ilmoittaudu Avoimen yliopiston opiskelijaksi ja maksa opintomaksu. HUOM! Kirjautuminen HAKA-tunnisteella.
Yksittäisen opintojakson hinta on 15 € / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023 - 2024.
Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opiskeluoikeusaika määräytyy opetussuunnitelman mukaisesti kattaen opetuksen ja tentit.
Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun. ​
Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Kellonajasta riippumaton

Opintojakso on mahdollista suorittaa itsenäisesti Digicampuksessa ajalla 18.9.2023-15.5.2024. Huomaathan, että kurssialusta sulkeutuu 15.5. Kurssisuorituksia viedään rekisteriin kolme kertaa lukuvuoden aikana (8.12., 31.3. ja 15.5.)

Mikäli haluat jatkaa Englannin kielen kertauskurssi, osa 2 -opintojaksolle (1 op), sinun tulee ilmoittautua ja maksaa opintomaksut ajallaan ja suorittaa 1. osio pe 31.3.2024 mennessä.

Suomi
Englanti

Ilmoittaudu

I Ilmoittautumaan pääset oheisesta painikkeesta. Siirryt ilmoittautumispalveluun, jossa opintojakso on valmiiksi valittuna. Voit halutessasi lisätä opintokoriin myös muita opintojaksoja, ennen kuin jatkat ilmoittautumaan.

II Siirry tunnistautumaan Suomi.fi-palveluun, täydennä omat tietosi ilmoittautumislomakkeelle, vahvista ilmoittautuminen ja maksa opinnot.

Huom! Ilmoittautuminen on sitova. Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen hinnastoon sekä maksu- ja perumisehtoihin.

III Ilmoittautumisesi käsittelyaika on pääasiallisesti 2-5 arkipäivää, maksimissaan 10 arkipäivää. Käsittelyajan jälkeen saat järjestelmän lähettämän viestin, joka sisältää linkin opintojen aloitusohjeisiin. Tutustu ohjeisiin huolellisesti.

Jos sinulla ei ole aiempaa UEF-tunnusta, saat lisäksi yliopiston käyttäjähallinnasta UEF-tunnuksen aktivointiohjeet. Tunnuksesi saa käyttöoikeudet opiskeluoikeuden alkaessa.

Mikäli et saa viestejä, tarkista sähköpostisi roskapostikansio ja tarvittaessa ota yhteyttä avoimeen yliopistoon.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Ilmoittautuminen alkaa:
2023-12-08 09:00