Palapelin pala covid-virus.

Koronavirustartuntojen jäljitys -koulutus saa jatkoa keväälle 2021

Suuren suosion saavuttanut Koronavirustartuntojen jäljitys -koulutus saa jatkoa keväällä 2021.

Tampereen yliopiston, Itä-Suomen yliopiston ja Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen yhdessä tuottamalle kurssille ilmoittautuneita on tällä hetkellä jo yli 7700 ja kurssin suorittaneita yli 3900.

Koronavirusepidemian levitessä tartuntojen jäljitystyölle on tarvetta kasvavassa määrin. Koulutus antaa hyvän pohjaosaamisen jäljitystyön aloittamiseen ja sen saama palaute on ollut erinomaista: yli 92 % kurssin suorittaneista suosittelisi sitä muille.

Koulutus on auttanut osallistujia ymmärtämään paremmin koronaan liittyvää toimintaa ja tavoitteita ja päivittämään työnhakuun tarvittavaa osaamista. Koulutus on saanut kiitosta muun muassa sen selkeydestä, hyvästä kokonaisuudesta ja lisätietojen saavutettavuudesta.

Koulutus on maksuton ja avoin kaikille. Koulutusta on mahdollista suorittaa 31.5.2021 asti.

Lue lisää Koronavirustartuntojen jäljitys -koulutuksesta.

Opintojakson yhteyshenkilö

Ville Valkonen, suunnittelija
Itä-Suomen yliopisto, Jatkuvan oppimisen keskus

ville.valkonen@uef.fi
puh. 029 4457019

Tutustu Itä-Suomen yliopiston jatkuvan oppimisen kokonaisuuteen.