UEF liput lipputangoissa

Tekniikan alan työelämän osaamistarpeisiin vastaaminen Itä-Suomen korkeakoulujen yhteistyönä

• Jatkuva oppiminen
  • Webinaari
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Lisää kalenteriin:

Osana jatkuvan oppimisen korkeakouluyhteistyötä Itä-Suomessa Karelia-ammattikorkeakoulu, Savonia-ammattikorkeakoulu ja Itä-Suomen yliopisto toteuttavat webinaarisarjan jatkuvan oppimisen teemalla.

Torstaina 12.11. klo 13-14 järjestettävässä webinaarissa tutustutaan tekniikan ja tietojenkäsittelyn alalla tehtävään jatkuvan oppimisen koulutusyhteistyöhön.

Klo 13-13.30 kuullaan SmartICT -koulutuksesta: mitä korkeakouluissa on tapahtunut, millaisia koulutuksia on toteutunut ja millaisia kokemuksia on saatu.

• Petri Laitinen, Karelia
  • Kimmo Myllymäki, Savonia
  • Erkki Pesonen, Itä-Suomen yliopisto

Klo 13.30-14 kuullaan UpTech-hankkeen suunnitelmista, uudesta DI-koulutuspolusta sekä tarpeesta saada yritykset mukaan koulutusten kehittämiseen.

• Harri Niska, Itä-Suomen yliopisto
  • Anssi Suhonen, Savonia
  • Jarno Mertanen, Karelia

Webinaari on suunnattu jatkuvan oppimisen parissa työskenteleville ja kaikille kiinnostuneille.

Suunnittelija Ville Valkonen, ville.valkonen (at) uef.fi