Miten lainsäädäntö raamittaa työhyvinvointia?

#smartforgoodLIVE Miten lainsäädäntö raamittaa työhyvinvointia?

Aamukahveilla saat topakan tietoiskun siitä, mitä velvoitteita ja tehtäviä lainsäädäntö määrittelee työnantajalle. Mitä tarkoittaa työnantajan tarkkailuvelvoite ja miten sitä tulisi toteuttaa? Milloin työnantajan on toimittava ja mitä vastuita on työntekijällä?
  • Jatkuva oppiminen
  • Webinaari
  • Yleisöluento
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Tapahtumapaikka:
Zoom-webinaari
Linkki lähetetään edellisenä päivänä.
Lisää kalenteriin:

Aamukahvivieraana on dosentti, OTT Jaana Paanetoja (Itä-Suomen yliopisto, Lapin yliopisto ja Helsingin yliopisto). Jaana Paanetoja on  monipuolinen työ- ja sosiaalioikeuden osaaja. Hänelle on pitkä ja laaja-alainen opettaja- ja kouluttajakokemus. Paanetoja on osallistunut muun ohessa työlakien valmisteluun ja hänen kirjallinen tuotantonsa on laaja. Paanetojaa kuvataan innovatiiviseksi ja kantaa ottavaksi asiantuntijaksi. Hänellä on opettajan pätevyys ja johtamisen erikoisammattitutkinto.

Tutustu koulutukseen

Suunnittelija Anne Keränen