SmartforgoodLIVE -virtuaaliset aamukahvit.

#SmartforgoodLIVE: Digitalisaation suuret linjat ja tulevaisuus

Millaisia kilpailuetuja digitaalisuus tuo ja mitä uusia liiketoimintamahdollisuuksia sen mukana?
  • Jatkuva oppiminen
  • Oppiva ihminen
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Tapahtumapaikka:
Verkossa
Lisää kalenteriin:

Tällä kertaa kahvien teemana on digitaalisuus kilpailuetuna ja sen avaamat uudet liiketoimintamahdollisuudet. Lisäksi tilaisuudessa keskustellaan, kuinka isoja datamääriä voidaan hyödyntää ja mihin kaikkeen ohjelmistorobotiikka soveltuu.
Vieraina kahveilla teemoista kanssasi ovat keskustelemassa Teknologiajohtaja Mika Naatula, Enfo Oyj ja Professori Pauli Miettinen, Itä-Suomen yliopisto.

Aamukahvien yhteydessä saat myös vinkkejä teemaan soveltuvista Itä-Suomen yliopiston avoimen yliopiston opintojaksoista. Osa opintojaksoista on Yrittäjät – Akatemian kautta tarjolla maksuttomasti rajalliselle määrälle osallistujia. Pääasiassa opintojaksot toteutetaan ajasta ja paikasta riippumattomina verkko-opintoina.

#SmartforgoodLIVE -virtuaalisilla aamukahveilla nautitaan säännöllisin väliajoin torstaisin klo 8.30-9.15 kupponen kuumaa. Huippuasiantuntijat johdattavat tilaisuuksissa sinut ajankohtaisten aiheiden äärelle ja pääset verkostoitumaan ja keskustelemaan muiden osallistujien kanssa! Tilaisuudet ovat maksuttomia ja avoimia kaikille.

Järjestämme aamukahvien aiheista myös pidempikestoisempaa täydennyskoulutusta ja räätälöityjä tilauskoulutuksia ja palveluita sekä avoimen yliopiston opintoja.