Mistä puhumme -keskustelusarja hero

Aika:
14:15–15:00
Tapahtumapaikka:
Joensuun kampus, Metria-rakennuksen aula, sekä verkossa
Yliopistokatu 7
Lisää kalenteriin:

TILAISUUS PERUTTU

Mistä puhumme, kun puhumme tieteestä? - avoin keskustelusarja jatkuu. Kansainvälisen avoimen tieteen viikon torstain keskustelu käydään paikan päällä Joensuussa. Voit seurata tilaisuutta myös etänä Zoomilla tai Snellmania-rakennuksen pääaulan näytöltä Kuopion kampuksella osoitteessa Yliopistonranta 1 E. Tilaisuus pidetään suomeksi.

Keskustelijoina maantieteen professori Ari Lehtinen ja kansainvälisen ympäristöoikeuden yliopistonlehtori Seita Romppanen. Puheenjohtajana vanhempi yliopistonlehtori Lasse Heikkinen.

Kansainvälisen avoimen tieteen viikon teema on tänä vuonna Open for Climate Justice. Teemalla pyritään edistämään ilmastoliikkeen ja kansainvälisen avoimen yhteisön yhteyksiä ja yhteistyötä.

Käytä sosiaalisessa mediassa aihetunnisteena #tiedepuhetta.

Lisätietoja webinaarisarjasta ja edellisten tilaisuuksien tallenteet ovat nähtävillä osoitteessa  uef.fi/fi/tiedepuhetta.

Lisätietoja antaa Lasse Heikkinen, sähköposti lasse.heikkinen@uef.fi.

Tervetuloa!