Mistä puhumme -keskustelusarja hero

Pandemia yhdenvertaisuuden, globaalin ravitsemuksen ja ilmastonmuutoksen näkökulmasta

• Webinaari
  • Talous ja yhteiskunta
  • Terveys ja hyvinvointi
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Tapahtumapaikka:
Verkossa
Lisää kalenteriin:

Mitä tutkijat eri tieteenaloilla tutkivat? Miten tutkimuskysymykset muotoillaan? Tuleeko tieteessä ikinä valmista? Voiko tutkija muuttaa näkemystään? Saako olla epävarma?

Itä-Suomen yliopisto järjestää webinaarisarjan, jossa valotetaan tieteentekemistä monesta suunnasta. Tarkasteltavana aiheena on korona. Pengomme, miten sairautta, pandemiaa ja sen tuottamia yhteiskunnallisia ilmiöitä tutkitaan ja miten tutkimuksesta viestitään eri tieteenaloilla. Huhtikuun webinaarissa keskustelijoina erityisasiantuntija Roseanna Avento ja nuorempi tutkija Tuuli Miinalainen, puheenjohtajana tuttuun tapaan yliopistonlehtori Lasse Heikkinen.

Webinaarisarja on kaikille avoin. Tervetuloa keskustelemaan! Opiskelija, kasvata ymmärrystäsi tieteestä ja osallistu! Käytä aihetunnistetta #tiedepuhetta sosiaalisessa mediassa.

Lisätietoja antaa Lasse Heikkinen, sähköposti lasse.heikkinen@uef.fi.

Katso webinaarisarjan aiempien tilaisuuksien tallenteet täältä.