Valoja ja dataa.

Joensuun kampus, Carelia-rakennus
Yliopistokatu 4
Lisää kalenteriin:

Vuosittainen Optiikan ja Fotoniikan Päivät (OPD2023) on tärkein fotoniikka-alan tapahtuma Suomessa. Tänä vuonna tapahtuma järjestetään Joensuussa, Itä-Suomen yliopiston Carelia-rakennuksessa 30.5.–1.6.2023. OPD2023:n teollisuusteemat painottuvat tänä vuonna: spektri- ja hyperspektrikuvantaminen, nano- ja mikro-optiikka sekä fotoniikan sovellukset turvallisuus- ja maanpuolustusalalla.

OPD2023:n monipuoliseen oheisohjelmaan kuuluu muun muassa rekrytointitapahtuma Job Fair, Women in Optics and Photonics -tapahtuma sekä useita verkostoitumistilaisuuksia.

Photonics Finlandin yhteistyössä Itä-Suomen yliopiston fotoniikan tutkimuskeskuksen kanssa järjestämä tapahtuma tarjoaakin korkeatasoisen seminaariohjelman sekä akateemiselle että teollisuuteen osioiden kautta. Lisäksi tapahtuma tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden alan yrityksille, tutkijoille, opiskelijoille ja ammattilaisille verkostoitua sekä tutustua yli fotoniikka-alan tuotteisiin ja palveluihin.

Katso päivittyvät tiedot tapahtuman verkkosivuilla.

Ilmoittautuminen 6.5. mennessä osoitteessa photonics.fi/opd2023/registration/.

Lisätietoja antaa Juha Purmonen, juha.purmonen@uef.fi, +358503543832.