Kuusenoksia sekametsässä.

Joensuun kampus, Carelia-rakennus
Yliopistokatu 4
Lisää kalenteriin:

Metsätieteellinen tutkimus ja opetus Itä-Suomen yliopistossa täyttävät tänä syksynä 40 vuotta. Tervetuloa kaikki Joensuun metsätieteistä kiinnostuneet!

Korkeimman metsäopetuksen sekä siihen liittyvän tieteellisen tutkimustoiminnan taivalta juhlistetaan Joensuussa yliopiston tiloissa Carelialla perjantaina 9.9.2022. Juhlapäivä alkaa aamupäivän seminaareilla ja huipentuu iltajuhlaan. Seminaarien ja iltajuhlan välin on varattu aikaa erilaisille omaehtoisille oheistilaisuuksille, kuten vuosikurssien kurssilounaille ja muille alumnitapahtumille.

Aamupäivällä on tarjolla kolme seminaaria. Niihin osallistuminen on ilmaista.
Ensin ”Joensuu – the Capital of Forest Sciences” (englanniksi), ja sen jälkeen kaksi rinnakkaista seminaaria ”Metsätieteiden korkeimman koulutuksen kehittäminen Joensuussa” (suomenkielinen) sekä ”Role of forests and wood in climate change” (englanniksi). Puhujina ja panelisteina valovoimaisia metsäosaajia.

Carelian iltajuhlan valaistuksesta vastaa valotaitelija Kari Kola ja illan harmonisesta viihteestä Pienet Sievät mieskvartetti sekä menevämpää musiikkia juhlakansaa tanssittaen myöhemmin illalla soittaa paikallinen cover-bändi Suklaamunat.

Lippuja iltajuhlaan voi ostaa 28.8. saakka. Seminaareihin ilmoittautumiset 4.9. mennessä.

Ilmoittautumisohjeet sekä iltajuhlaan että seminaareihin löytyvät juhlien nettisivuilta.

Tapahtuman tulevia tiedotuksia löydät myös SoMesta ottamalla seurantaan juhlatilaisuuden virallisen hashtagin #UEFforest40.

Joensuun yliopiston tukisäätiö, Joensuun kaupunki ja Itä-Suomen yliopisto tukevat iltajuhlaa. Joensuun metsäylioppilaat osallistuvat vahvasti juhlapäivän tilaisuuksien järjestämiseen.

Tervetuloa!

Lisätietoja antaa tapahtumakoordinaattori Satu Helenius, sähköposti uefforest40@uef.fi.