UEFin liput.

Itä-Suomen yliopiston yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunnan professuuriesitelmät

• Yleisöluento
  • Yliopistoyhteisö
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
13:00–14:30
Tapahtumapaikka:
Yliopiston YouTube-kanava
Lisää kalenteriin:

Professuuriesitelmätilaisuus on Itä-Suomen yliopiston perinne, jossa professorit nimityksensä jälkeen luovat katsauksen alansa kannalta tärkeisiin teemoihin.

Yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunnan professuuriesitelmät kuullaan kahtena päivänä, torstaina 20.5.2021 ja tiistaina 25.5.2021 klo 13.00 alkaen verkkolähetyksinä.

Tiistain 25.5.2021 ohjelma:

• Rehtorin tervehdys
  • Professori Pia Heilmann, johtaminen: Osaamisen kehittäminen työelämän muutoksissa.
  • Professori Sanna Laulainen, sosiaalihallintotiede: Sosiaalialan johtamisen uusjako – alaisuudesta kumppanuuteen.
  • Professori Miika Linna, terveystaloustiede: Systeemiajattelua ja terveystaloustiedettä.
  • Professori Lasse Peltonen, ympäristökonfliktien hallinta: Ohuesta osallistumisesta yhteiseen ongelmanratkaisuun: yhteistoiminnallisen hallinnan näkökulma kompleksisten ja kiistanalaisten ympäristöongelmien käsittelyyn.

Kaikkien tiedekuntien professuuriesitelmien pitäjien esittelyt on koottu verkkosivustolle osoitteeseen https://www.uef.fi/professuuriesitelmat. Myös professuuriesitelmien tallenteet linkitetään sivustolle esitelmälähetysten jälkeen.