Tekstitarroja lasiseinässä.

Itä-Suomen yliopisto palkitsee nuoria tutkijoitaan - Nuorten tutkijoiden ilta 2022

• Yliopistoyhteisö
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Tapahtumapaikka:
Verkossa
Lisää kalenteriin:

Innostus, merkityksellisyys ja epävarmuuden sietäminen. Nuoren tutkijan uraa virittävät monet voimat.

Tutkijatyön ja akateemisen urakehityksen mahdollisuuksia käsitellään Itä-Suomen yliopiston Nuorten tutkijoiden illassa. Tapahtumassa rehtori Jukka Mönkkönen palkitsee nuoremman tutkijan uravaiheen äskettäin päättäneitä tunnustuksena erinomaisesta väitöskirjasta. Kuulemme myös eri aloilta palkittavien puheenvuorot.

Lisäksi akateeminen rehtori Tapio Määttä pitää kannustuspuheenvuoron osallistumisesta tiedeviestintään. Tutkimuspalvelupäällikkö Jaana Backman valottaa nuorten tutkijoiden tulevaisuusnäkymiä Euroopan Unionissa englanninkielisessä puheenvuorossaan.

Tervetuloa kuulemaan nuorten tutkijoiden ajatuksista. Tilaisuus on osin englanninkielinen.

Tapahtuma on maksuton ja avoin kaikille.

Tapahtuman juontaa media- ja tapahtumatuottaja Kristiina Kuisma yliopiston viestintäpalveluista.

Itä-Suomen yliopisto, viestintäpalvelut

media- ja tapahtumatuottaja Kristiina Kuisma