Toimepide opetusklinikalla

Infotilaisuus EU-ja ETA-maiden ulkopuolella koulutetuille hammaslääkäreille 21.2.2023

Tule mukaan kuulemaan EU- ja ETA-maiden ulkopuolella valmistuneiden hammaslääkärien laillistamiskokeeseen valmentavasta koulutuksesta, joka alkaa elokuussa 2023.
  • Jatkuva oppiminen
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Lisää kalenteriin:

Infotilaisuudessa kuulet laillistamisprosessista ja koulutuksen ohjelmasta, ja voit tulla kysymään asiantuntijoilta sinua askarruttavista asioista.

Infotilaisuus on tiistaina 21.2.2023 klo 16.30–18.00.

Tilaisuuden aiheita ovat:

• EU- ja ETA-maiden ulkopuolella valmistuneiden hammaslääkärien pätevöitymisprosessi Suomessa ja pätevöitymiskuulustelut.
  • Hammaslääkärin kielitaitovaatimukset ja kielitaidon kehittäminen.
  • Elokuussa 2023 alkavan pätevöitymiskuulusteluihin valmentavan koulutuksen esittely (Itä-Suomen yliopisto ja Turun yliopisto). Koulutuksen hakuaika on 1.3.-30.3.2023.
  • Valintaprosessi ja valintakoe koulutukseen.
  • Kysymyksiä asiantuntijoille ja keskustelua.

Esittelytilaisuus järjestetään suomen kielellä verkkotilaisuutena Teamsissa ja saat siihen linkin ilmoittauduttuasi. Ilmoittaudu viimeistään 15.2.2023.

Tilaisuus on maksuton.