Kuvassa nykytaideinstallaatio eri materiaaleista

Tapahtumapaikka:
Kuopio
Lisää kalenteriin:

ANTI – Contemporary Art Festival järjestetään Kuopiossa 14.–19.9.2021. Tapahtuma järjestetään nyt 20. kertaa. Tällä kertaa tapahtuma vierailee Itä-Suomen yliopiston medianäytössä Kuopion kampuksella.

Kuopiolaisten Veera Launosen ja Ilkka Kivelän Keräilijät-videoteos pohjautuu paikallismuistoihin. Taiteilijat ovat keränneet eri paikoista materiaaleja, joista he ovat tehneet asetelmia ja pienveistoksia. Näihin he ovat vielä lisänneet liikkuvia animoituja elementtejä.

Kuopion kampuksen Snellmania-rakennuksen pääaulan medianäytössä 6.-19.9. vilahteleva videoteos levittäytyy myös muualle kaupungin alueella.

ANTI-festivaali on kokonaisuudessaan yleisölle ilmainen. Festivaali kantavana ajatuksena on osallistua ajankohtaisiin keskusteluihin ja ravistella käsityksiä ihmisestä, yhteiskunnasta ja taiteesta.

Tutustu ohjelmistoon osoitteessa www.antifestival.com.