Oppimispäiväkirja: julkisten varojen käyttö, lv. 2023-2024

Hinta:
30 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Julkishallinnon HTK-tutkintoon (UEF&Vaasa) kuuluvan Julkisten varojen käyttö-moduulin opintojaksojen sisältöjen kokoava opintojakso.

Opiskelija hahmottaa Julkisten varojen käyttö-moduulin opintojaksojen sisältöjen keskinäisiä suhteita sekä osaa soveltaa oppimaansa erilaisiin julkisten varojen käyttöä koskeviin kysymyksiin. Opiskelija reflektoi oppimiaan tietoja ja taitoja suhteessa julkisten varojen käyttöä koskeviin kysymyksiin. Katso opintojakson tarkemmat tiedot Peppi-oppaasta.

Suoritustavat

Opiskelija laatii max. 5 sivun oppimispäiväkirjan opettajan antamien ohjeiden mukaisesti. Löydät opintojakson tarkemmat ohjeet ja tehtäväksiannon https://digicampus.fi/course/view.php?id=966 Kurssiavain JVK2023

Oppimispäiväkirja palautetaan sen jälkeen, kun Julkisten varojen käyttö-moduulin kaikki muut opintojaksot on suoritettu.

• Huomioi, että opiskeluoikeus myönnetään 2-5 arkipäivän kuluessa eli et heti pääse aktivoimaan käyttäjätunnuksia.
  • Kun avoimen yliopiston opiskeluoikeus on myönnetty, saat opintojen aloitusohjeet sähköpostiisi. Kirjaudu ohjeiden mukaisesti Oikeustieteiden opinnot, Itä-Suomen avoin yliopisto-aloitusmoodleen.
  • Opiskeluoikeus päättyy aina viimeistään lukuvuoden päättyessä heinäkuun lopulla riippumatta siitä tehdäänkö ilmoittautuminen syys- vai kevätlukukauden puolella.

Ilmoittaudu yksittäisille opintojaksoille. Yksittäisen opintojaksojen hinta on 15€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opiskeluoikeus päättyy aina lukuvuoden päättyessä viimeistään heinäkuun lopulla.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun. ​

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Kellonajasta riippumaton
Suomi

Ilmoittaudu

I Ilmoittautumaan pääset oheisesta painikkeesta. Siirryt ilmoittautumispalveluun, jossa opintojakso on valmiiksi valittuna. Voit halutessasi lisätä opintokoriin myös muita opintojaksoja, ennen kuin jatkat ilmoittautumaan.

II Siirry tunnistautumaan Suomi.fi-palveluun, täydennä omat tietosi ilmoittautumislomakkeelle, vahvista ilmoittautuminen ja maksa opinnot.

Huom! Ilmoittautuminen on sitova. Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen hinnastoon sekä maksu- ja perumisehtoihin

III Ilmoittautumisesi käsittelyaika on pääasiallisesti 2-5 arkipäivää, maksimissaan 10 arkipäivää. Käsittelyajan jälkeen saatjärjestelmän lähettämän viestin, joka sisältää linkin opintojen aloitusohjeisiin. Tutustu ohjeisiin huolellisesti.

Jos sinulla ei ole aiempaa UEF-tunnusta, saat lisäksi yliopiston käyttäjähallinnasta UEF-tunnuksen aktivointiohjeet. Tunnuksesi saa käyttöoikeudet opiskeluoikeuden alkaessa.

Mikäli et saa viestejä, tarkista sähköpostisi roskapostikansioja tarvittaessa ota yhteyttä avoimeen yliopistoon.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Ilmoittautuminen alkaa:
2023-08-07 09:00