Oman osaamisen tunnistaminen, lv 2023-2024, verkko-opinnot

Hinta:
45 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Opintojaksolla perehdytään omien vahvuuksien, oman osaamisen sekä tieto- taitopotentiaalin tunnistamiseen. Opiskelija tutustuu oman osaamisen tunnistamisen merkitykseen itsetuntemusta ja hyvinvointia lisäävänä tekijänä. Opiskelija osaa perustella oman osaamisen tunnistamisen merkityksen työhyvinvointiin sekä omaan ammatilliseen identiteettiin vaikuttavana tekijänä.

Suoritustapa: Itsenäinen perehtyminen kirjallisuuteen, oppimistehtävien tekeminen yksilö- ja parityönä sekä vertaiskeskustelut verkossa. Opintojakso sisältää aikataulutettuja tehtäviä. (Huom! Kiintiö ilmoittautumisjärjestyksessä 60 opiskelijaa/toteutuskerta ja erillinen ilmoittautuminen/haku)

Ajankohta: Kolme vaihtoehtoista suoritusajankohtaa lukuvuoden aikana. Kiintiö ilmoittautumisjärjestyksessä 60 opiskelijaa/toteutuskerta. Ilmoittautumislomakelinkki lisätään tähän ennen toteutuksen ilmoittautumisen alkamista.

2.10.-30.11.2023: Ilmoittautuminen alkaa 11.9.2023 klo 9.00

1.2.-31.3.2024: Ilmoittautuminen alkaa 15.1.2024 klo 9.00 ILMOITTAUTUMISLOMAKE

1.6.–31.7.2024: Ilmoittautuminen alkaa 13.5.2024 klo 9.00

Ilmoittautumislomakelinkki lisätään tähän toteutuskohtaisesti ennen ilmoittautumisajan alkamista.

Oppimateriaali: Moodlessa ilmoitettu materiaali

Opettaja: KM, YTM Anne Airaksinen

Arviointi: Opintojakso arvioidaan asteikolla hyväksytty/hylätty.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa tunnistaa eri tavoin hankkimaansa osaamista sekä omia vahvuusalueitaan, sanoittaa omaa osaamistaan, tunnistaa henkilökohtaisia kehityskohteitaan, ammatillisia vaatimuksia, haasteita ja mahdollisuuksia sekä yhdistää oman osaamisen tunnistamisen ja työhyvinvoinnin teemat.

Opinnot soveltuvat kaikille alasta kiinnostuneille ja muiden opintojen tueksi.

Yksittäisen opintojakson hinta on 15€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opiskeluoikeusaika on toteutuskohtainen, sisältää ko. toteutuksen opetuksen ja tehtävät.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alta.

Kellonajasta riippumaton
Suomi

Ei sähköistä ilmoittautumista

Erillinen ilmoittautuminen/haku. Ks. opetuksen kuvaus.