Numeerisen laskennan alkeet (Matlab-kurssi), lv. 2023-2024

Hinta:
45 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Kurssin tavoitteena on antaa opiskelijalle perustiedot Matlab-ohjelmiston käytöstä numeeristen ongelmien ratkaisemisessa.

Kurssin sisältöjä ovat matriisilaskennan perusteet, alkeisfunktiot, interpolointi, funktion sovittaminen mittausaineistoon, graafiset kuvaajat, omien funktioiden muodostaminen, symbolinen laskenta, ja differentiaaliyhtälöt.

Toteutustapa: Opintojakso suoritetaan kokonaisuudessaan verkko-opintoina. Jakso koostuu omatoimisesta perehtymisestä kurssin oppimateriaaleihin, harjoitustehtävien ratkaisemisesta ja suullisesta osaamiskokeesta.

Suoritustapa: Hyväksyttyyn suoritukseen vaaditaan 50 % suullisen osaamiskokeen pisteistä. Osaamiskokeeseen voi osallistua, kun on ratkaissut annetut harjoitustehtävät.

Matlab-ohjelmistoa työssään tarvitsevat; numeerisista matematiikan laskuohjelmistoista kiinnostuneet.

Yksittäisen opintojakson hinta on 15€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opintojakson opiskeluoikeusaika on 1.9.2023 - 14.6.2024.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun. ​
Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Kellonajasta riippumaton
Suomi

Ilmoittaudu

I Ilmoittautumaan pääset oheisesta painikkeesta. Siirryt ilmoittautumispalveluun, jossa opintojakso on valmiiksi valittuna. Voit halutessasi lisätä opintokoriin myös muita opintojaksoja, ennen kuin jatkat ilmoittautumaan.

II Siirry tunnistautumaan Suomi.fi-palveluun, täydennä omat tietosi ilmoittautumislomakkeelle, vahvista ilmoittautuminen ja maksa opinnot.

Huom! Ilmoittautuminen on sitova. Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen hinnastoon sekä maksu- ja perumisehtoihin.

III Ilmoittautumisesi käsittelyaika on pääasiallisesti 2-5 arkipäivää, maksimissaan 10 arkipäivää. Käsittelyajan jälkeen saat järjestelmän lähettämän viestin, joka sisältää linkin opintojen aloitusohjeisiin. Tutustu ohjeisiin huolellisesti.

Jos sinulla ei ole aiempaa UEF-tunnusta, saat lisäksi yliopiston käyttäjähallinnasta UEF-tunnuksen aktivointiohjeet. Tunnuksesi saa käyttöoikeudet opiskeluoikeuden alkaessa.

Mikäli et saa viestejä, tarkista sähköpostisi roskapostikansio ja tarvittaessa ota yhteyttä avoimeen yliopistoon.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Ilmoittautuminen alkaa:
2023-12-08 09:00