Kemian perusopinnot, lv. 2023-2024

Hinta:
375 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Suoritettuaan opintokokonaisuuden opiskelija (1) omaa teoreettisen peruskäsityksen kemian eri osa-alueista ja (2) tuntee perustyöskentelymenetelmät käytännön laboratoriotyöskentelystä.

Opintokokonaisuus (25 op) koostuu seuraavista opintojaksoista:

Kohderyhmä: Luonnontieteistä, kemiasta sivuaineena ja alan opetustehtävistä kiinnostuneet sekä ammatillisen osaamisen kehittämiseksi.

Lisäksi kemiasta on tarjolla yksittäinen opintojakso:

Opinnot toteutetaan lähi-, monimuoto- ja vekko-opintoina. Opintojaksojen tarkemmat kuvaukset ja aikataulut löytyvät opintojaksokohtaisilta sivuilta ja Pepin opinto-oppaasta.

HUOM! Ilmoittaudu yksittäisille opintojaksoille. Opintokokonaisuuteen ei voi ilmoittautua.

Varmista ilmoittautumisajat opintojaksokohtaisista tiedoista.

Aikaisempien opintojen perusteella on mahdollisuus hakea väylän kautta tutkinto-opiskelijaksi ilman valintakoetta. Lisätietoa: Avoimen yliopiston väylä tutkinto-opiskelijaksi | Itä-Suomen yliopisto (uef.fi)

Kemiasta on tarjolla aineopintojen kokonaisuus, 35 op.

Ilmoittaudu yksittäisille opintojasoille.

Yksittäisen opintojakson hinta on 15€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opiskeluoikeusaika määräytyy opetussuunnitelman mukaisesti kattaen opetuksen ja tentit.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun. ​

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Päivä- ja iltaopetus
Suomi