Karjalan kielen keskustelukurssi (livvinkarjala), lähi-/ etäopetuskurssi, kevät 2024

Avoin yliopisto
smart for good
Laajuus:
3 opintopistettä
Kampus tai kaupunki:
Joensuu
Kategoria:
Kielet ja viestintä
Toteutusmuoto:
Etäopetus, Lähiopetus, Monimuoto
Hinta:
45 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Tämä opintojakso kuuluu Karjalan kielen ja kulttuurin perusopintokokonaisuuteen (humanistiset tieteet).

Tekstien lukeminen ja niistä kertominen, puhekielen näytteitä, harjoituksia jokapäiväisistä viestintätilanteista.

Suoritustapa:

Lähi- ja/tai etäopetuskurssi 3 op: harjoitukset 28 t (saatavilla myös tallenteina), itsenäistä työskentelyä 53 t.

Ei tenttiä. Aktiivinen osallistuminen kurssin opetuskertoihin.

Esitietovaatimukset:

Karjalan kielen perus- tai alkeiskurssi (livvinkarjala) ja karjalan kielen jatkokurssi (livvinkarjala) tai muu aiemmin hankittu kielitaito.

Opintojakso on perusopinnoissa kurssi on vaihtoehtoinen eteläkarjalan ja vienankarjalan keskustelukurssien kanssa, joiden kanssa se vuorottelee. Samana lukuvuotena livvinkarjalan keskustelukurssin kanssa järjestetään myös livvinkarjalan peruskurssi ja livvinkarjalan jatkokurssi.

Tutustu opintojaksoon ja sen aikatauluihin Peppi-oppaassa (HUOM. aukeaa uuteen välilehteen).

Katso tallenne opintojen aloittamisesta avoimessa yliopistossa (kesto n. 5 min).

Suoritustavat:

Ei tenttiä. Aktiivinen osallistuminen kurssin opetuskertoihin.

Opetuskieli livvinkarjala.

Esitietovaatimukset

Karjalan kielen perus- tai alkeiskurssi (livvinkarjala) ja karjalan kielen jatkokurssi (livvinkarjala).

Opintojakson suoritettuaan opiskelija pystyy käyttämään livvinkarjalaa suullisesti ja kirjallisesti.

Yksittäisen opintojakson hinta on 15€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opiskeluoikeusaika määräytyy opetussuunnitelman mukaisesti kattaen opetuksen ja tentit.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alta.

Päiväopetus
Kellonajasta riippumaton

Kevätlukukauden 3. periodi.

Lähiopetus Joensuussa, myös etäopiskelu mahdollista.

Suomi
muu

Opetuskieli: livvinkarjala

Ilmoittaudu

Ilmoittautumisohje

I Ilmoittautumaan pääset oheisesta painikkeesta. Siirryt ilmoittautumispalveluun, jossa opintojakso on valmiiksi valittuna. Voit halutessasi lisätä opintokoriin myös muita opintojaksoja, ennen kuin jatkat ilmoittautumaan.

II Siirry tunnistautumaan Suomi.fi-palveluun, täydennä omat tietosi ilmoittautumislomakkeelle, vahvista ilmoittautuminen ja maksa opinnot.

Huom! Ilmoittautuminen on sitova. Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen hinnastoon sekä maksu- ja perumisehtoihin

III Ilmoittautumisesi käsittelyaika on pääasiallisesti 2-5 arkipäivää, maksimissaan 10 arkipäivää. Käsittelyajan jälkeen saat järjestelmän lähettämän viestin, joka sisältää linkin opintojen aloitusohjeisiin. Tutustu ohjeisiin huolellisesti.

Jos sinulla ei ole aiempaa UEF-tunnusta, saat lisäksi yliopiston käyttäjähallinnasta UEF-tunnuksen aktivointiohjeet. Tunnuksesi saa käyttöoikeudet opiskeluoikeuden alkaessa.

Mikäli et saa viestejä, tarkista sähköpostisi roskapostikansio ja tarvittaessa ota yhteyttä avoimeen yliopistoon.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Ilmoittautuminen alkaa:
2023-12-08 09:00