Aineopintojen tutkielma (erityispedagogiikka), syksy 2023

90 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Sisältö:

Perehtyminen suunnitelmalliseen tiedonhankintaan, metodologisiin mahdollisuuksiin ja tieteelliseen viestintään kirjoittamalla tieteellinen kandidaatin tutkielma.

Tavoitteet:

Opintojakson suoritettuaan opiskelija:

- osaa esitellä tutkimusprosessin ja tulokset kirjallisesti kasvatustieteellisen tieteenalan käytäntöjen mukaisesti

- pystyy arvioimaan oman tutkimuksen luotettavuutta

- osaa esittää pro gradu -tutkielmaan tai syventävien opintojen tutkielmaan soveltuvia jatkotutkimusehdotuksia

Kohderyhmä:

Erityispedagogiikan aineopintoja suorittavat

HUOM!

Opintojakso suoritetaan yhtä aikaa opintojaksojen FK00CG79 Seminaarityöskentely (erityispedagogiikka), 3 op ja 2220207 Tiedonhaku osana seminaarityöskentelyä (erityispedagogiikka) 1 op kanssa yhden lukukauden aikana.
Syksyn toteutus lähiopetusta Joensuussa, kevään opetus etäopetusta.

Suoritustavat:
Erityispedagogiikan aineopintojen tutkielman kirjoittaminen. Tutkielma, joka tehdään yksilö- tai parityönä, voi olla pienimuotoinen empiirinen, teoreettis-filosofinen tai kirjallisuuteen perustuva systemaattinen tarkastelu, jonka suositeltu laajuus on noin 25–30 sivua. Omatoimista työskentelyä 162 t.

Toteutustavat:
Tutkielma suositellaan tehtäväksi olemassa olevasta tutkimusaineistosta tai osana osaston jotain tutkimushanketta.

Edeltävät opinnot:

Edeltävinä tai samanaikaisina opintoina Kvantitatiivinen tutkimus 1 ja Kvalitatiivinen tutkimus 1.

HUOM!

FK00CG79 Seminaarityöskentely (erityispedagogiikka), 3 op, 2220207 Tiedonhaku osana seminaarityöskentelyä (erityispedagogiikka) 1 op ja FK00CK82 Aineopintojen tutkielma (erityispedagogiikka) 6 op suoritetaan yhden opetustoteutuksen (syksy TAI kevät) aikana. Seminaaria ei voi aloittaa syksyllä ja jatkaa tutkielman osalta keväällä.

Katso tallenne opintojen aloittamisesta avoimessa yliopistossa (kesto n. 5 min).

Yksittäisen opintojakson hinta on 15€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opiskeluoikeusaika määräytyy opetussuunnitelman mukaisesti kattaen opetuksen ja tentit.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alta.

Päiväopetus

Tutustu opintojaksoon ja sen aikatauluihin Pepin opinto-oppaassa.
Avaa sivun yläosassa oleva sininen toteutus-palkki ja katso tarvittaessa opetuksen aikataulu mahdollisesta opetusryhmästä. ”Avoimen pienryhmä” on tekninen nimike, ei oikea opetusryhmä.

Huomaa, että avoimen yliopiston opiskelijaksi ilmoittautuminen päättyy noin viikkoa aiemmin kuin opetukseen ilmoittautuminen Pepissä.

Suomi

Ilmoittaudu

I Ilmoittautumaan pääset "Ilmoittaudu koulutukseen"-linkistä. Siirryt ilmoittautumispalveluun, jossa opintojakso on valmiiksi valittuna. Voit halutessasi lisätä ostoskoriin myös muita opintojaksoja, ennen kuin jatkat ilmoittautumaan.

II Maksa opinnot. Saat sähköpostiisi maksulinkin. Maksamalla vahvistat ilmoittautumisen. Maksulinkki on aktiivinen 24 tuntia. Maksun jälkeen saat kaksi erillistä vahvistusviestiä, yksi ilmoittautumispalvelusta ja toinen Paytrail-palvelusta.

III Ohjeet opintojen aloittamiseen tulevat sähköpostiisi seitsemän päivän kuluessa ilmoittautumisesta. Tutustu ohjeisiin huolellisesti.

Jos sinulla ei ole aiempaa UEF-tunnusta, saat lisäksi yliopiston käyttäjähallinnasta UEF-tunnuksen aktivointiohjeet. Tunnuksesi saa käyttöoikeudet opiskeluoikeuden alkaessa.

Mikäli et saa maksulinkkiä tai muita viestejä, tarkista sähköpostisi roskapostikansio.

Ilmoittautuminen alkaa:
2023-08-08 09:00