Academic and Professional English 1 for Theology, etäopetus, syksy 2023

Hinta:
30 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Sisältö: Tarkoituksenmukainen lukustrategia, akateeminen ja oman alan keskeisin sanasto, tieteellisen artikkelin rakenne, asioiden välisiä suhteita ilmaisevat vihjesanat sekä ymmärtämisen kannalta keskeiset kielen rakenteet.

Osaamistavoitteet: Opiskelija

• käyttää tehokkaasti ja kriittisesti englanninkielistä tekstiä opiskeluun ja alansa seuraamiseen,
  • työskentelee yksin ja yhdessä, arvioi ja kehittää omaa oppimista antamalla ja vastaanottamalla palautetta,
  • osaa valita tarkoituksenmukaisia lukustrategioita,
  • käyttää akateemisessa englannissa tyypillisesti esiintyvää sanastoa ja oman alansa erityissanastoa,
  • esittää tiivistäen lukemiaan tekstejä.

Kohderyhmä: Opintojaksoa suositellaan erityisesti, jos opiskelet teologian opintoja tutkintotavoitteisesti.

Suoritustapa: Kurssia varten opiskelijan tulee varata 54 tuntia. Kurssilla on esim. luentoja, suullisia ja kirjallisia yksilö- ja ryhmätehtäviä, itsenäistä työskentelyä, keskusteluita ja pienimuotoisia esitelmiä.

Toteutustapa: Aktiivinen osallistuminen etäopetukseen sekä kurssiin kuuluvat tehtävät ja harjoitukset. Opiskelu tapahtuu verkkovälitteisesti. Lisäksi opetukseen kuuluu pakollisia verkkovälitteisiä tapaamisia, joiden aikataulut sovitaan yhdessä. Johdantotapaaminen 25.10. on pakollinen. Verkkovälitteiseen osallistumiseen vaaditaan riittävät tekniset varusteet (esim. riittävän nopea verkkoyhteys, kuulokkeet, mikrofoni ja web-kamera) ja valmiudet käyttää vaadittua tekniikkaa.

Aikataulu: 25.10.-29.11. Etäluennot keskiviikkoisin klo 14-16 (25.10., 8.11., 22.11., 29.11.)

Materiaalit: Opettajan jakama materiaali ja verkkoaineisto.

Tutustu opintojaksoon ja sen aikatauluihin Pepissä.

Katso yleinen tallenne opintojen aloittamiseen avoimessa yliopistossa (kesto n. 6 min).

Yksittäisen opintojakson hinta on 15 € / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023 - 2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opiskeluoikeusaika määräytyy opetussuunnitelman mukaisesti kattaen opetuksen ja tentit.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun. ​

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Päivä- ja iltaopetus
Englanti

Ilmoittaudu

I Ilmoittautumaan pääset "Ilmoittaudu koulutukseen"-linkistä. Siirryt ilmoittautumispalveluun, jossa opintojakso on valmiiksi valittuna. Voit halutessasi lisätä ostoskoriin myös muita opintojaksoja, ennen kuin jatkat ilmoittautumaan.

II Maksa opinnot. Saat sähköpostiisi maksulinkin. Maksamalla vahvistat ilmoittautumisen. Maksulinkki on aktiivinen 24 tuntia. Maksun jälkeen saat kaksi erillistä vahvistusviestiä, yksi ilmoittautumispalvelusta ja toinen Paytrail-palvelusta.

III Ohjeet opintojen aloittamiseen tulevat sähköpostiisi kymmenen päivän kuluessa ilmoittautumisesta. Tutustu ohjeisiin huolellisesti.

Jos sinulla ei ole aiempaa UEF-tunnusta, saat lisäksi yliopiston käyttäjähallinnasta UEF-tunnuksen aktivointiohjeet. Tunnuksesi saa käyttöoikeudet opinto-oikeuden alkaessa.

Mikäli et saa maksulinkkiä tai muita viestejä, tarkista sähköpostisi roskapostikansio.

Ilmoittautuminen alkaa:
2023-08-08 09:00