Kaksi henkilöä työskentelee yhdessä.

YUFEn postdoc-ohjelman ensimmäinen haku on nyt avoinna

Onko sinulla jo tohtorintutkinto takataskussa ja oletko innostunut eurooppalaisen identiteetin tutkimisesta? Hienoa! Hae nyt kolmivuotiseen YUFE postdoc-tehtävään jossakin YUFE-verkoston yliopistoista ja osallistu samalla yhden ensimmäisen Eurooppa-yliopiston tutkimustoimintaan!

YUFEn postdoc-tehtäviä voivat hakea tutkijanuransa alkuvaiheessa olevat henkilöt, joilla on jo tohtorintutkinto suoritettuna. YUFEn postdoc-ohjelman (YUFE Postdoctoral Programme) tämänkertainen haku on suunnattu yhteiskuntatieteiden, humanististen tieteiden ja muiden soveltuvien alojen tutkijoille YUFEn eurooppalaista identiteettiä ja vastuita globaalissa maailmassa käsittelevän teeman ympärillä.

Ohjelman tarkoituksena on luoda YUFEn ensimmäinen akateeminen urapolku (YUFE Career Track), joka tarjoaa tutkijanuransa alkuvaiheessa oleville henkilöille erinomaiset tutkimusolosuhteet, henkilökohtaista mentorointia sekä mahdollisuuden osallistua yhden ensimmäisen Eurooppa-yliopiston yhteiskehittämiseen. YUFEn postdoc-ohjelman keskiössä ovat YUFEn sisällä tapahtuva verkostoituminen sekä uramahdollisuudet niin verkoston sisällä kuin sen ulkopuolellakin.

Lisätietoa ohjelmasta ja hausta löydät Bremenin yliopiston verkkosivuilla olevasta hakukuulutuksesta.

Itä-Suomen yliopistossa lisätietoa hakumenettelystä antaa kansainvälisten asioiden koordinaattori Marko Pietilä, +358 40 3553039, mpietila@uef.fi.