yleisöä epäterävänä

Yhteistyöllä kestävämpää ja vaikuttavampaa humanistisen ja yhteiskuntatieteellisen alan koulutusta – dekaanipäivät 7.-8.2.2023 Joensuussa

Valtakunnalliset humanistisen ja yhteiskunnallisen alan dekaanipäivät järjestetään Itä-Suomen yliopiston Joensuun kampuksella ja hotelli Kimmelissä 7.–8. helmikuuta.

Dekaanipäivien aikana keskustellaan muun muassa opiskelijavalinnoista, opetusyhteistyön tiivistämisestä, akateemisista rekrytoinneista ja tohtorikoulutuksen yhteistyömahdollisuuksista.

Paikalle on ilmoittautunut kuutisenkymmentä tiedekuntien akateemisen johdon edustajaa lähes kaikista humanistisia ja yhteiskuntatieteellisiä koulutusaloja edustavista suomalaisista yliopistoista.

Tapahtuman alustajina toimivat muun muassa valtakunnallisen opiskelijavalintojen kehittämishankkeen projektipäällikkö Tanja Juurus sekä opetus- ja kulttuuriministeriön ylijohtaja Atte Jääskeläinen.

Dekaanipäivien tavoitteena on jakaa toimivia käytänteitä yhteisen keskustelun kautta ja löytää uusia yhteistyön mahdollisuuksia. Tapahtuman ohjelma löytyy verkosta osoitteesta https://sites.uef.fi/humyhtdekaanipaivat2023/