Kestävät teknologiat -koulutusohjelman opiskelija Anna-Kaisa Savinainen Joensuun kampuksella.

Tuoreet teekkariopiskelijat ja yritykset kohtasivat tekniikan avoimien ovien tapahtumissa

Itä-Suomen yliopiston tekniikan koulutus rakentaa vahvaa työelämäyhteistyötä yliopiston, yritysten ja alueen toimijoiden kesken. Opinnot aloittanut Anna-Kaisa Savinainen haluaa yhdistää kestävät teknologiat ja terveysosaamisen.

• Teksti Risto Löf | Kuvat Niko Jouhkimainen
Varadekaani Markku Hauta-Kasari tekniikan avoimien ovien tapahtumassa.
Varadekaani Markku Hauta-Kasari luotsasi yritysten, yhteisöjen ja teekkariopiskelijoiden tutustumistilaisuutta Joensuun kampuksella 11.9.2023.
Kemian laitoksen johtaja, professori Mika Suvanto esittelee sidosryhmille tekniikan tutkimusympäristöjä.
Kemian laitoksen johtaja, professori Mika Suvanto (keskellä vasemmalla) esitteli sidosryhmille tekniikan tutkimus- ja koulutusympäristöjä kuten massaspektrometrian laboratoriota.
Teknologiateollisuuden aluepäällikkö Esa Näätänen tekniikan avoimien ovien tilaisuudessa Joensuun kampuksella 11.9.2023.
Teknologiateollisuuden aluepäällikkö Esa Näätänen toivotti uudet tekniikan opiskelijat tervetulleiksi pelastamaan maailmaa.
Abloy Oy:n henkilöstöjohtaja Petri Lempiäinen esitteli yrityksen toimintaa teekkariopiskelijoille avoimien ovien tapahtumassa Joensuun kampuksella 11.9.2023..
Abloy Oy:n henkilöstöjohtaja Petri Lempiäinen esitteli perinteikkään yrityksen toimintaa ja uramahdollisuuksia teekkariopiskelijoille.
Dekaani Kari Lehtinen tekniikan avoimien ovien tilaisuudessa Joensuun kampuksella 11.9.2023.
Itä-Suomen yliopiston monipuoliset koulutusalat tarjoavat erinomaiset mahdollisuudet monitieteisiin sivuainevalintoihin tekniikan opiskelijoille, muistutti dekaani Kari Lehtinen opiskelijoiden ja yritysten tutustumistilaisuudessa.
Pohjois-Karjalan maakuntajohtaja Markus Hirvonen tekniikan avoimien ovien tilaisuudessa 11.9.2023.
Maakuntajohtaja Markus Hirvonen näkee, että tekniikan koulutus ammentaa yliopiston vahvuuksista ja vastaa elinkeinoelämän kysyntään Pohjois-Karjalassa.