Nainen istuu korkean pöydän äärellä ja kirjoittaa muistiinpanoja vihkoon

Tiesitkö, että meillä voit treenailla englantia!

Tule mukaan maksuttomalle englannin kertauskurssille (MOOC)!

Englannin kielen kertauskurssin osa 1 (2 op) koostuu rakenne-, teksti-, kirjoitus- ja suullisista harjoituksista, joiden avulla harjoittelet englannin kielen taitojasi. Opintojakso kertaa englannin rakenteita erityisesti B1-/B2-tasolla (huomioithan ettei se sovellu englannin alkeiden opiskeluun).

Opintojakson löydät DigiCampus.fi -sivustolta ”Kaikille avoimet kurssit / MOOC” löytyvästä listauksesta: suomenkielinen kurssi nimellä ”UEF/MOOC: Englannin kielen kertauskurssi, osa 1, 2 op”. Opintojakso on opiskeltavissa 18.1.-21.5.2021 omaan tahtiisi.

Jos haluat opintojakson suorittamisesta virallisen opintosuoritusmerkinnän, sinun tulee ilmoittautua opintojaksolle Opintopolku-palvelussa ja maksaa opintomaksu (12 €/ opintopiste). Itä-Suomen yliopiston tutkintoa suorittavat opiskelijat sekä jatkuvan oppijan opinto-oikeudella opiskelevat saavat kurssien suoritusmerkinnän ja opintopisteet maksutta – lisätietoa ilmoittautumisesta.

Haluatko jatkaa kertaamalla englannin suullisia taitoja?

Ilmoittaudu kertauskurssin osaan 2 (1 op)! Osa 2 sisältää kaksi verkkotapaamista ja itsenäisiä harjoituksia. Ilmoittautuminen ryhmään alkaa 29.3. ja siihen mahtuu 25 oppijaa. Voidaksesi ilmoittautua osaan 2, sinulla tulee olla osa 1 suoritettuna ja maksettuna. Ilmoittautuminen osaan 2 tapahtuu Opintopolussa (opintomaksu 12 €/ opintopiste).

Tervetuloa mukaan! Welcome!

Lisätietoa antaa: