Maija Korhonen puhumassa psykologian oppiaineen 50-vuotisjuhlassa.

Pieni mutta suuri psykologian oppiaine – omaleimaista koulutusta Joensuussa jo 50 vuotta

Psykologian oppiaine on kasvanut vuosikymmenten aikana melko suureksi yksiköksi, mutta tunnelma on yhä intiimi ja lämmin.

Hannu Räty puhumassa psykologian oppiaineen 50-vuotisjuhlassa.
Emeritusprofessori Hannu Räty tarkasteli juhlapuheessaan psykologian oppiaineen eri vaiheita.
Airi ja Jarkko Hautamäki puhumassa psykologian oppiaineen 50-vuotisjuhlassa.
Emeritaprofessori Airi Hautamäki ja emeritusprofessori Jarkko Hautamäki toivat tervehdyksen oppiaineen perustamisajoilta.
Jussi Silvonen puhumassa psykologian oppiaineen 50-vuotisjuhlassa.
Dosentti Jussi Silvonen esittäytyi kaikkien aikojen ensimmäisen vuosikurssin opiskelijana, näkökulmanaan psykologian historia.
Mirja Kuiri, Hanna-Mari Lahtinen, Kristiina Lehmus ja Petri Karkkola.
Petri Karkkola veti paneelia, jossa mukana olleet Mirja Kuiri, Hanna-Mari Lahtinen ja Kristiina Lehmus edustivat opiskelijoita eri vuosikymmeniltä.
Psykologia
Kati Kasanen ja Petri Karkkola olivat koonneet juhlaa varten posterinäyttelyn, joka käsitteli opetussuunnitelman pysyvyyttä ja muutosta, sisäänottomäärien ja valmistuneiden määrien muutosta, väitöskirjoja sekä oikeus-, työ- ja organisaatiopsykologiaa.
Emmi Seppänen
Psykologian opiskelija Emmi Seppäsen unelmana on päästä työskentelemään oikeuspsykologiaan liittyvien teemojen parissa.

Avainsanat